KRITIKA - Chloe Grace Moretz's Life

Ismét egy Kritikával jelentkezem.
Oldalt, ki van írva és az előző kritikás posztnál is írtam, hogy kritika illetve blogajánló kérést csak olyanok küldjenek, akiknek a bejegyzéseik száma elérte a 7. fejezetet, mivel olyankor bővebben lehet írni a blogjuk tartalmáról. :) Csók, Agatha

Chloe Grace Moretz's Life

Egy újabb Niall Horan blog. Mint az előző fanfic-nél, itt is csak egy rész van, plusz a prológus, amiből nem sok derül ki. Így az eleje felé eléggé sablonstory-nak tűnik, úgy értem a szokásos 1D story, a lány költözik, találkozik a fiúval..stb. Csak reménykedek benne, hogy felturbózod annyival, hogy Niall nem a banda tagja, és nem egy rosszfiút alakító ember, hanem valami egyedi. Habár a banda többi tagja is ott van, szóval tényleg nagyon reménykedek.
Neked is csak azt tudom mondani, hogy olvasd át a fejezetet, mielőtt kiteszed, így az elírásokat el tudod kerülni. Elég sok vesszőhibád van, írd Word-be a részeket, így a nagyját ki tudod tenni, viszont ez sem elég, ha átolvasod (mint ahogy korábban említettem), akkor magadtól is érezni fogod, hogy hova kell, de mutatok neked egy példát.
"-Hé Chloe  kelj fel! Minden rendben? Mit álmodtál?-csak egy álom.
-Igen minden oké. Nem fontos csak egy bugyuta álom. Inkább kezdjünk el pakolni mielőtt lekéssük a repülőt!-boldogságot tettetve mentem bőröndömhöz. De tudta, hogy egyáltalán nem vagyok boldog. Sőt."
Ez helyesen így nézne ki:
- Hé Chloe, kelj fel! Minden rendben? Mit álmodtál? - csak álmodtam.
- Igen, minden oké. Nem fontos, csak egy bugyuta álom volt.  Inkább kezdjünk el pakolni, mielőtt lekéssük a repülőt! - boldogságot tettetve mentem a bőröndömhöz. De tudta, hogy egyáltalán nem vagyok boldog, sőt.
Érzed a kettő közötti különbséget? Sokkal folyékonyabban lehet olvasni. Illetve többször is előfordul nálad, hogy kötőszavakat hagysz ki, direkt olyan szöveget másoltam be, amibe ezt is megtudtam neked mutatni. 
Ne csak párbeszédből álljon egy rész. Az első fejezeted szinte tömény társalgásból áll, ami nem nagyon fogja megfogni az olvasót. Írd le mondjuk azt, hogy hogyan is nézett ki Pete bácsi boltja, hogy nézett ki a fiú, aki megszólította vagy hogy miért futott el egyáltalán a lány tőle, és hasonlók.
Ami még zavaró, az a szóismétlés. "Mivel nem volt messze a volt lakásuk a repülőtérhez hamar odaértek." Bőven akadnak szinonimák, vagy akár át is fogalmazhatod. Mivel nem volt messze a régi lakásuk a repülőtérhez, hamar odaértünk. Gondolom itt nem róluk, hanem 'rólunk' volt szó, mivel Chloe is odaért, nemcsak a sofőr és a barátnője.
Végül a kinézet. Nekem nem tetszik a fejléc-háttér összeállítás. Vagy a csillámos háttér, vagy a fejléc, amivel nincs különösebb bajom, sőt, tetszik. De a kettő együtt ki van zárva, egyszerűen nem illenek össze. A modulsávokhoz tennék az 'oldalak' fölé egy kisebb blogismertetőt, hogy miről is szól az a bizonyos történet, meg egy chat-is elférne, hogy valahogy el tudjanak érni. A feliratkozókat kicserélném a 'Photos'-al, ha már azt is beillesztetted oda. 

Remélem tudtam segíteni. :)
Üzemeltető: Blogger.