KRITIKA - Last Night Stories

Last Night Stories
A story maga nagyon tetszik, hasonló bloggal itt a neonon, én még nem is találkoztam. Egyedi történet, egyedi írásmóddal, valamint nagyszerűen vegyíted a thriller a horrorral, és nem mész át unalmas akcióvá, hanem megtartod az olvasó kíváncsiságát és izgalmát.
Elkezdtem olvasni a történeted, ami nagyon ismerős volt, de nem tudtam, hogy honnan. Aztán leesett. Én elkezdtem még régebben olvasni a történeted, akkor még csak egy fejezet volt készen, de abba is hagytam. Mikor az első rész végére értem, rájöttem, hogy azért fejeztem be az olvasását, mert rengeteg formai (bekezdésekre tagolás) és vesszőhiba volt benne, ami engem nagyon zavart. Illetve egy két esemény nekem nagyon gyorsnak tűnt. Lehet, csak nekem furcsa az, hogy valakivel már ez első nap összejönnek. Sokkal jobban el lehetett volna húzni ezt a részt, előfordulhat, hogy te nem vagy az a romantikus fajta, vagy csak fel akartad gyorsítani az eseményeket, hogy ne az a tipikus romantikus story legyen, hanem egy thriller/akció, de a lényeg, hogy én ezt nem így oldottam volna meg.
Ahogy észrevettem - és nagyon becsülöm - hogy feltűnt neked, a helyesírási hiba és egyéb probléma a blogodon, amit az átjavításokkal helyre hoztál. Nagyrészt. Figyelj arra, hogy kerüld a '...'-ot, ezek nagyon zavaróak, hogyha sok van belőlük. Egy-két szó beszúrásával. felkiáltó jellel vagy szimplán a kihagyásával ezeket helyettesíteni lehet, így nem zavarja az olvasót.
Vessző, vessző, vessző. A word nem mindig mutatja, hova kell éppen kitenni, csak a kötőszavak elé jelzi, hogy szükséges. De amit többször leírtam már, egy átolvasás mindig segít, ha kell többször is tedd meg. Érezni fogod, hiszen magadba hangsúlyozva olvasol. Egyszerű, ahol felviszed a hangsúlyt, oda kiteszel egyet. Illetve ami megmaradt, az a bekezdésekre tagolás. Mikor új gondolatot kezdesz, új bekezdést indíts.
Mutatok egy példát, amibe mindhárom jelen van.
Dühösen trappolt felém, majd  erősen pofon vágott. - Hogy ne érezném? Szerinted nem éreztem még elégszer...? - megtörölte éppen könnyre fakadó szemeit, majd kezembe markolt s lerángatott az udvarra, ahol beültetett az autóba. Egész úton csak bámultam ki az ablakon és néztem a suhanás látszatát keltő fákat, míg meg nem láttam egy véres alakot az út szélén kószálni.
Ez így lenne helyesen:
Dühösen trappolt felém, majd  erősen pofon vágott. - Hogy ne érezném? Szerinted nem éreztem még elégszer? - megtörölte éppen könnyre fakadó szemeit, majd kezembe markolt, s lerángatott az udvarra, ahol beültetett az autóba.
Egész úton csak bámultam ki az ablakon és néztem a suhanás látszatát keltő fákat, míg meg nem láttam egy véres alakot, az út szélén kószálni.
Néhol ismételed az 'és' és egy két kötőszót, ezekre is figyelj oda, de ezek elhanyagolhatók.
A design valami elképesztő. Ebbe egyszerűen nem találok hibát. Illik a történetedhez és nagyon ötletes. Nagyon jól kitaláltad, a mozgó fejlécet, tetszik, hogy a modulsávok nem oldalt vannak, hanem jól látható helyen, így szabadságot hagyva oldalt, az egyéb dolgoknak. A chat ablak is nagyon ötletes. Talán ami nem illik oda, az a bal oldalt levő 'like, tweet' és egyéb dolgokat tartalmazó kis ablak. Nem illik oda.

Remélem tudtam segíteni. :)
Üzemeltető: Blogger.