KRITIKA - Paperclip

Sziasztok! :)
Ezúttal egy kritikát hoztam nektek, bár oldalt kiírtam, hogy csak olyanok kérjenek tőlem, akik minimum a 7. résznél tartanak (mivel szerintem nagyjából ott kezdenek a történetek kialakulni), ezúttal kivételt teszek, mert ez az első, amit kértek, és ennek nagyon örülök. Ti is kérjetek bátran!
Remélem tetszeni fog, csók Agatha.


Paperclip

Őszinte leszek, nagyon megijedtem, mikor megnyitottam a lapot és megláttam Niall arcát. Persze szeretem a One Direction-t, de annyi 1D fanfiction van. Aztán ahogy elkezdtem olvasni, megnyugodtam, hogy nem egy tipikus sablonstory (bár egy kicsit még afelé húz), hanem van benne fantázia, s egy képzelt világban játszódik. Nagyon tetszik az alapötlet, hogy mindenkinek egy saját 'mentona' van.
Mivel még csak az első fejezet van fent, plusz a prológus, magát a történet folytatását nem tudom nagyon értékelni, de érdekesnek ígérkezik a blog, főleg, ahogy észrevettem Niall Horan nem a saját életét fogja alakítani. Mindenképpen figyelj arra a következő részeknél, hogy próbáld meg minél egyedibbre alkotni, mert nagy kockázatot vállaltál vele. Sok lehetőséged van, használd ki.
A helyesírási hibáidat, amiből nem sok van, átolvasással könnyűszerrel ki tudod javítani, mivel általában figyelmetlenségből adódóak, valamint a vessző-pont hibák azok, amik zavaróak. Több helyen, vessző/kötőszó helyett pontot teszel, ami nem csak a mondandóját változtatja meg annak, amit mondani szeretnél, hanem kiugrasztják az olvasót a történetből és nem tudják élvezni. Engem személy szerint zavart, hogy kettőspontot használsz. Ne tedd! Sokkal szebben is le tudod írni azt, hogy "Engem ezért üldöznek: elkövettem egy hatalmas hibát.", így Engem azért üldöznek, mert elkövettem egy hatalmas hibát. vagy mondjuk itt van ez a példa "Ezért jöttem ehhez a nőhöz: hogy felnevelje a lányomat." ez is sokkal jobb lenne így Ezért jöttem ehhez a nőhöz, hogy felnevelje a lányomat. Látod? Máris szebben hangzanak. Gyakran kihagyod a kötőszókat, általában ezért használod a kettőspontot vagy teszel ki pontot, vessző helyett. A magyar nyelvben ez a csodálatos, hogy nagyon választékos. A legtöbbet az 'és', 'ezért' és a 'hogy'-ot használod. Rengeteg van, élj velük! Például itt van a mert, mivel, ugyanis, hiszen, de kicserélheted az ezért-et, azért-re. Sokszor úgy értelmesebben is hangzik.
A Design-hoz nem értek (a sajátomat sem én csináltam), de sokan úgy választják meg, hogy mit olvasnak, hogy hogyan is néz ki a blog. Mégis ki olvasna egy olyan blogot, aminek ocsmány a fejléce, igénytelenül vannak kivágva a png-k..stb? Nekem a tieden a Paperclip felirat az, ami nagyon szúrja a szememet. A fejléchez egyáltalán nem illik. A lány körüli elhomályosítás sem tetszik annyira, de alapjában véve nem rossz.



Üzemeltető: Blogger.