KRITIKA - A mi életünk

A mi életünk
A történet nem indul túl egyedien, ami azt illeti. Tipikus Justin Bieber blog, ahol Justin egy beképzelt popsztárnak tűnik, akit csak a nők érdekelnek az ágyban, a lány az elején nem kedveli és sajnos olyannak is tűnik a folytatás, mint a többi blogban, hogy úgyis összejönnek a végén. De hát miért is ne jönnének össze, igaz? Viszont nem nehéz még rajta változtatni, hiszen a blog, még nagyon az elején tart, fogjatok össze lányok, és hajrá. Alkossatok ebből valami teljesen egyedit, az elképzelés nem rossz, tetszik hogy Roxi és Hell nem a tipikus szegény vagy gazdag kislány.

Több dolog is felmerült bennem, a történet olvasása közben, ami eléggé zavaró volt. A fanfic-nél előírt szabálynak számít az, hogy azért egy bizonyos valósági alapot meg kell tartani. Itt arra gondolok, hogy az addig oké, hogy ők magyarok eredetileg, de hogyha itt születtek, nem lehet angol nevük, Magyarországon nem szerepel az utónevek kéziszótárába az olyasmi név, mint a 'Sophie' 'Roxana' vagy a 'Hell' és az 'Anabella'. Valamint amit még mind a két írólánynak tanácsolok, azaz, hogy figyeljetek oda a párbeszédekre. Rengeteg párbeszédet használtok, ami nem is lenne baj, amennyiben elegendő a leírás, de a Ti esetetekben ez nem így van, szinte az egész csak párbeszédből áll, ami eltaszítja az olvasót, mivel nem lát benne elég cselekményt. Ti szívesen olvasnátok ilyet?
-KÁVÉÉT!-kiabálom el magam, s Emett öléből felugorva rohantam szeretett nővéremhez.-Roxyy, tudod, hogy szeretlek?-néztem rá boci szemekkel.
-Kérj magadnak kávét.-kösz baszd meg.
-Emett! Nem ad kávét.-kezdtem hisztizni.
-Hercegnő, nyugodj meg.-ölel meg, s ekkor csengettek.
-Nyisd ki, te birka!-kiáltom Roxynak.

 Nincs benne semmi. Az nem lenne probléma, hogy elejtetek egy-két trágár szót a blogban, ami többek között azért is megengedett, mert magát a lányok, illetve a blog stílusát is így alkottátok meg, de írjátok le részletesebben is azt, hogy miért is kívánja azt, hogy b*ssza meg. Értitek? Mondjuk valahogy így:
-Kávéét! - kiabálom el magam, és Emett öléből felugorva rohantam szeretett nővéremhez.- Roxy, ugye tudod hogy szerelek? - néztem rá boci szemekkel. 
- Kérj magadnak kávét. - kösz baszd meg. Legalább annyi lenne benne, hogy megkínál kávéval, hogyha már képes magának csinálni.
- Emett, nem ad kávét! - kezdtem hisztizni. Tudom nem jó szokásom, de hát néha rá lehet játszani a dolgokra.
Nem nagyon bővítettem ki, de már ez is több mint a semmi, vagy akár az, amit ti csináltok. Szánjatok rá több időt a részek megírására. Ügyesen összeegyeztetitek a két szemszöget, hát fordítsatok arra is, hogy átnézitek egymás részeit, kibővítitek, javaslatokat tesztek egymásnak mi is férne még bele. Nem probléma ha hosszabb lesz a rész, vagy ritkábban jönnek. Tűzzétek ki, hogy pl. minden második héten szombaton kiteszitek a részt. Két hét alatt nem csak a helyesírási hibákat, az ismétlődő részeket - amik néha zavaróak és nem, nem a két szemszög miatt ismétlődik - lehet rendbe hozni, hanem az ilyesfajta hibákat is.
Nos, oldalt írtátok, hogy a design még szerkesztés alatt áll, viszont én egy chat-et mindenképpen betennék oldalra, ahol beszélgetni tudtok az olvasóitokkal. Ha ragaszkodtok a blogarchívumhoz, akkor azt feljebb tenném, mondjuk a feliratkozók helyére, a közreműködőket meg egyértelműen legalulra. A fejléc nekem túl kétoldalúnak tűnik. Míg a lányok erőseb hatást keltenek, Justin és Ryan a képen nagyon homályos és háttérbevonuló, de amúgy a háttér nekem tetszik rajta.

Remélem tudtam nektek segíteni. :) A következő kritikám a Without Shadow lesz, ami várhatóan holnap érkezik!
Üzemeltető: Blogger.