KRITIKA - A very special girl

Sziasztok! Így a Kritika előtt szeretném nektek elmondani azt, hogy köszönöm. Nagyon örülök neki, hogy ennyien írtok nekem, hogy tetszik nektek a blogom, az, amit csinálok, habár ez a feliratkozókon annyira nem látszik, de rengeteg kérés érkezik felém, aminek nagyon örülök. Igaz, hogy ezért később is érkeznek a kritikák, ajánlók, amiket kértek, de próbálok minden tőlem telhetőt megtenni.
Még annyit, hogy jövőhéten hétfőtől szerdáig Felvidéken leszek az osztállyal, szóval akinek akkorra ígértem meg a rendeléseit, értelem szerűen csúszni fognak, amit sajnálok.
Szóval most jöjjön a kritika. :)
U.I.: Ne vegye sértésnek senki, hogyha megbántom a kritikámmal. Ezek többnyire véleménykifejtő kritikák, amiknek az a célja, hogy segítsek nektek, egyáltalán nem bántásként írom őket. :)

A Very Special Girl

Maga a történet, érdekesen kezdődik, mivel csak az eleje van még készen, magáról a story-ról nagyon nem tudok nyilatkozni, bár az igazat megvallva kicsit féltem/félek attól, hogy sablonblog lesz, de vélek felfedezni benne olyan dolgokat, ami azt sugallja, ezt a lehetőséget elkerüli a történet, szóval hajrá, fő az egyediség! Tetszik az, hogy egy még kevésbé ismert (legalábbis itt Magyarországon) bandáról írsz, a 5 Seconds Of Summer-ről. A főszereplő lány karaktere nagyon megfogott, főleg az, hogy nem a szokásos karakterként ábrázolod, hanem egyedi stílussal.

A bevezető résznél nekem az egész túl egybe volt. Hiányolom onnan a bekezdéseket, hogyha új gondolatrész jön, akkor új bekezdés is. Ezt ne felejtsed el. Ebben a kis részben előfordulnak szóismétlések, tőmondatok, de ezt a későbbi bejegyzésedben egyre kevesebbszer fordul elő, de azért a szavakkal még itt is vannak problémák. Most az elején mutatok egy példát, ami engem nagyon zavart és elég feltűnő. Igazából mindenki cikizett mert hogy olyan a hajam színe amilyen, és ezt ők nem fogadtál el és folyamatosan piszkáltak. Ebben a részben a vesszőhiba és a szóismétlés a lényeg. Jellemző az írásodra, hogy a kötőszavakat ismétled, illetve a személyneveket, de itt az ugye nincs jelen per pillanat. Helyesen így lehetne leírni: Igazából/Igazándiból mindenki cikizett, mert olyan a hajam színe amilyen, és ezt ők nem fogadták el, ezért folyamatosan piszkáltak. Nem nagyon kellett átalakítani a mondatot, mégis sokkal jobban hangzik. 
Nekem ebben a bevezetőben az is furcsa volt, hogy Keyla ment a Művészeti gimibe, mégis őt piszkálták a kinézetével, holott szerintem pont, hogy a Katolikus Gimibe kéne ennek történnie, nem? Hiszen a következő részbe azt írod mikor Luke-al beszél a lány, hogy őt a művészi szak érdekli és azt itt meg is tanulhatja. De ez lehet, hogy csak számomra furcsa. Illetve még az is szemet szúrt, kicsit mintha túl gyorsan haladnának az események. Úgy értve, hogy az első nap máris kézenfogva sétálgatnak? Nekem ez túl gyors, bár végül is a te képzeleted és ez egy fanfiction-ben megszokott, csak az ilyen dolgok mindig zavartak egy kicsit.
Az első fejezet iszonyatosan hosszúra sikeredett. Ennek pozitív és negatív oldala is van. Kezdjük a negatívval. Sokszor egy olvasó nagyon lusta ember, ezért ha meglát egy hosszú fejezetekkel tömött blogot elriad attól, hogy elolvassa a történetet. Valamint ez neked is rossz, hogy te se tudod rendszerességgel hozni a részeket, hogyha mindig ennyit kell gépelned. A későbbi részeknél lehetnek hosszabb fejezetek, de itt az elején semmiképpen sem. A kevesebb néha több. A pozitív oldala az egésznek, hogy látszik rajta a fejlődésed és esemény is van benne, amit szívesen olvas az ember. Arra figyeljél oda, hogy a sötétkék egybe van írva, valamint volt itt egy ilyen rész, hogy kisétáltam az előszobába, ahol felvettem a magassarkúmat és a nyakamba raktam a meleg, kötött sálamat. Mert lehet hogy még szeptember van, de a reggelek egyre hűvösebbek. Na itt például csupa figyelmetlenségi hiba van. Először is, a kisétáltam az mondat eleje, szóval nagybetű, és ezt a két mondatot egy egyszerű vesszővel meglehetne oldani, hogy összetett mondat legyen, így jobban is néz ki és értelmesebb is, na meg a hogy előtt mindig vessző van. Kisétáltam az előszobába, ahol felvettem a magassarkúmat, a nyakamba raktam a meleg, kötött sálamat, mert lehet, hogy még szeptember van, de a reggelek egyre hűvösebbek. Látod? Csak át kell olvasni, de hogyha hosszú a fejezet, akkor előfordul, hogy az ember lusta végigolvasni, ami nem szép dolog.
A kinézetedbe nem tudok belekötni. Tetszik a szín, amiben egyáltalán nem zavaró, hogy csak ez a kettő dominál, a fehér és a kék. Bár a jobboldalon kicsit túlzásnak találom a sok szívet, de nem annyira zavaró. Oldalt a modulok közé betennék egy chat ablakot, mert most, ahogy nézem hova is írjak neked, miszerint elkészült a kritika, egyszerűen nem találom, és zavaró, meg amúgy is, ha cseréket kérsz, stb. akkor valahova írni kell, nem? Megjegyzésbe kicsit reklám szagú, mikor oda írják/írom. 

Remélem tudtam segíteni neked. :)
Üzemeltető: Blogger.