Új Blog!

Igen, igen, még egy blog. Tudom, hogy itt most kevesebb a bejegyzés mint eddig, mégis hozom itt az új blogokat, de megcsapott az ihlet a kémiatételek közben és ezért szünetelés képen megírtam ezt.
  A történet röviden arról szól, hogy egy tinilány teherbe esik... és többet nem árulok el. :D 
 Aki kíváncsi, az megtekintheti a blogom, ezen a linken. 

"Már látszódik a pocakom. El sem hiszem, hogy ez a csoda bennem növekszik, annyira büszke vagyok. Bár néha megnéznek az utcán, mikor vásárolni megyek, s látom, hogy összesúgnak a hátam mögött, de továbbra sem érdekel, csakis Ő a fontos nekem.  "

Illetve a sajátom mellett, egy igen kedves írótársam és barátnőm is elkezdett egy blogot. Az övé kicsit más témájú, mint az enyém, de felfedezhető lesz benne egy kis hasonlóság. De tényleg csak egy kicsit, ugyanis az Ő ötlete után jutott eszembe az enyém. Úgy gondolom, hogy nagyon jó a story és nektek is kedvetekre lesz.
Szóval hajrá, kattintsatok a linkekre és jó olvasást.

"Juliett Gracelyn vagyok, csupán egy lány a sok közül. Annyi különbséggel, hogy 5 hónapom van teljesíteni az álmaimat. Ugyanis pár hete rákot diagnosztizáltak nálam. Rosszindulatú, gyógyíthatatlan rákot. Nem kell sajnálni, se szánakozni, se együtt érezni, se sírni, mert úgysem segít. Én már túltettem magam rajta, próbáljátok meg ti is!"
Üzemeltető: Blogger.