Gondolatok

Szeretném megkérdezném tőletek, hogy tetszik amit csinálok? Úgy értem elég sok megtekintés szokott történni, rengetegen kértek kritikát (amik hamarosan kint lesznek), de kevés feliratkozó, illetve 'tetszik' és hasonló csillagfélék érkeznem mostanában. Persze nem hagyom abba, eszemben sincs, mert imádom ezt csinálni, de örülnék a megjegyzéseknek és egyebeknek! :)

Egyébként itt az ajánló-interjú rész összekapcsolásán gondolkoztam még el, nem túl hosszú? Átlagban 10-11 kérdést szoktam feltenni, mindig mire észbe kapok, már a word-be túlléptem a három oldalt, ezért elgondolkoztam, mi lenne, ha két részbe szedném?
Valamint ugyan ezzel a témával kapcsolatban, úgy döntöttem, hogy én választom meg ezentúl, milyen blogról csinálok ajánlót, mert előfordult, hogy olyanok kértek, akiknek a blogját nem tartottam eléggé egyedinek ahhoz, hogy ki is tegyen és Nektek ajánljam. Nem akarok ezzel senkit sem megbántani, egyszerűen csak annyi, hogy a kritikával többre mentek, hiszen azt a Ti megsegítésetekre írom.
Üzemeltető: Blogger.