Díj a blogon!

Mielőtt azt hinné valaki, hogy elfeledkeztem a blogról és/vagy a kritikákról, elmondom, hogy nem! Itt vagyok és igyekszem pótolni mihamarabb, megértéseiteket köszönöm! :)

Köszönöm a díjat az én drága és egyetlen Adrimnak!

Szabályok: 
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj a 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!
11 dolog magamról

Ebben sose voltam jó
Mert nem szeretek magamról beszélni
Nagyon örülök a díjaknak, mert ilyenkor azt érzem, jó amit csinálok
Pedig igazándiból önértékelési problémáim vannak
Szeretem az embereket
Ennek ellenére, sose dolgoznék, mondjuk áruházban, ahol sok van belőlük
Mert nem szeretem, a bunkó embereket, pedig ott sok van, próbáltam már, a Jysk-ben
Apukám kiröhögött, mikor közöltem vele ezt a tényt
Sokan mondják, hogy olyan vagyok, mint egy anyuka
Pedig csak 17 éves vagyok
Van egy papagájom, akit Petinek hívnak, de lány
11 válasz

Hány blogod van?
Várjál, megszámolom...5
Ha egy, mesélj róla pár szót. Ha több, akkor a kedvencedről.
Igazándiból, két kedvencem van, az egyik ez, mert itt kifejthetem magam, illetve segíthetek másoknak a véleményemmel, ami számomra nagyon fontos, mármint az, hogy segíthetek másoknak. A másik, a Drága Fiam!, ami egy rákos lányról és neki az életéről szól. Ezt igazából egy trilógiának szánom, nem mindet a lány szemszögéből. Ennek a storynak a mondanivalója a lényeg, amit az olvasó remélem majd megfog érteni, idővel. :)
Miért kezdtél el blogolni, mi inspirált?
Hogy magamat kifejezzem, kicsit másképp.
Szoktál zenét hallgatni a részek írása közben? Ha igen, milyet?
Nem, mert úgy nem tudok koncentrálni.
Ki a 'celebrity crush-od'?
Dylan O'Brien, Hayden Christensen, az egész The Vamps és 5SOS, Dylan Sprayberry, Francisco Lachowski, Sean O'Donnell...és még egy két ember :D
Van példaképed? Ki/kik?
Anyukám. Ő egy roppant erős nő.
Kedvenc bandád?
The Vamps, 5SOS, Arctic Monkeys...
Kedvenc zenéd?
SOOOOOK.
Ha egy napra belebújhatnál egy híresség bőrébe, kit választanál?
Dylan O'Brien és meztelenre vetkőznék....ja az nem volt kérdés, hogy mit csinálnék?
Miről szólt az első blogod?
Egy napló volt...azt hiszem.
Van valami kabalád, szerencsetárgyad?
Igen, a karkötőim. Sose veszem le őket. Tényleg soha.
Üzemeltető: Blogger.