BLOGAJÁNLÓ - Jeges Érintés

"...Ijedten rezzentem össze, mikor egy gyorsan mozgó alak suhant el mellettem. Túl gyorsan mozgott, szemmel nem lehetett követni, de azt elsőre is ki tudtam venni, hogy nem egyedül volt. Egy nőt tartott a karjaiban. Nyomukban a vajszínű szőnyeget vérfoltok tarkították. ..."

Laycie Rollson egy középiskolás lány, akinek legnagyobb problémája, hogy felveszik-e az általa kiválasztott egyetemre, ahol művészetet tanulhat. A kezdetekben... Ámde mikor hazaér, ez a probléma a háttérbe szorul és más veszi át a helyét. Más, ami a korábbinál sokkal jobban befolyásolja a lány életét.
A Jeges Érintés számomra nem egy megszokott vámpíros történet, ahol a lány találkozik élete szerelmével, aki történetesen éppen vámpír. Az első fejezet in medias res, a kapcsolatot magát mutatja, ami tragédiává torkollik, minek következtében a főszereplőnk New York-ba utazik. Vajon mi történhetett? Hogyan birkózik meg Laycie a történtekkel? Kövesd nyomon te is a most indult blogot, ha szintén rabja vagy a  misztikus történeteknek.

Hoztam nektek két véleményrészletet, hogyha a fentebb leírtak még nem győztek meg:
"Bevallom, vonakodva kezdtem el olvasni az első fejezetet. Rengeteg vámpíros történetet ismerek már, eleget ahhoz, hogy nehezen hozzon bármi eredetiséget egy újabb. (...) kifejezetten tetszett, hogy nem onnan indultál ki, hogy megismeri a vámpírsrácot, beleszeret, szenvednek egy pár száz oldalon keresztül, aztán minden szép és jó, hanem pont onnan, ahol általában be szoktak fejeződni a vámpírsztorik. Emiatt ötletem sincs, hogy folytatódik majd a történeted."
 "Régen rengeteg vámpíros történetet olvastam, így mostanában nehezem veszem rá magam az ilyen típusú történetek elolvasására, de ez kicsit más volt, mint az eddigiek, ezért megtetszett."

Bár még csak egy fejezet van fent, illetve a szereplőgárda, engem mégis megfogott. Volt benne egy kissé kusza rész számomra, de maga az alapsztori nekem nagyon tetszik és a letisztult, egyszerű kinézet meg bámulatosabb. Remélem meggyőztelek titeket és követitek a példámat, s ti is feliratkoztok! :)


Ölel titeket, 
Agatha Hestya

 U.i.: A képnek semmi köze a történethez, csupán nem tudtam leszedni se a fejlécet, sem a történethez csatolt képeket, így az egyik kedvenc vámpíros képemet illesztettem be.:)
Üzemeltető: Blogger.