Új design

Sziasztok! 

Mint láthatjátok, a blog új sablonnal rendelkezik jelenleg, ami még nincs rendbe téve. Nos ennek az az oka, hogy nem értek a kódos (jó, a többihez sem:D) design készítéséhez, ezért el fog tartani egy darabig, amíg teljesen rendbe teszem. 

Igazándiból az én nagyon jó fej bátyám mondta nekem tegnap, hogy segít, mivel ő informatikai suliban tanul, de hát a segítsége kimerült ott, hogy befeküdt az ágyába The Walking Dead-et nézni. Tudom én, hogy jó sorozat meg minden, jómagam is szeretem, de azért igazán nekiállhatott volna, nem? Na mindegy.

Addig is ha bármi óhajotok, sóhajotok van, akkor írjatok egy emailt az agathahestya@gmail.com-ra. Köszönöm! :D

Azt hiszem ennyi lettem volna mára. Talán még annyi, hogy azon gondolkoztam, hogyha már annyi minden van a blogon, könyvajánlók, kritikák, interjúk, cikkek, stb., hogy néha írok egy-egy bejegyzést magamról. Mit szóltok hozzá? Érdekelne titeket? 

Ölel Titeket, Agatha Hestya
Üzemeltető: Blogger.