KRITIKA - Na ne!

Na ne!
Huh, el sem hiszem, milyen rég ültem itt, a billentyűzetet koptatva úgy, hogy blogkritikát hoztam nektek. Mivel régóta halmozódik a 'kritikára várnak' lista, úgy döntöttem ideje leülni, hogy a friss kéréseknek is helye legyen. Remélem senki nem felejtett még el engem.:)
Mint a fejlécből láthatjátok egy újabb One Direction fanfictionról lesz szó. A történet szerint Lulu (Molnár Luca) hatalmas 1D rajongó, barátnőjével Esztivel (Bencze Eszter). Míg az egyik lány Zayn fanatikus, addig a másik Harry. És láss csodát kiderül, hogy mindkét lánynak van egy eltitkolt bátyja. Nem kell találgatni elmondom, Zayn és Harry, akik titkon Magyarországra utaztak - legalább is gondolom én, hiszen a lányok magyar nevet viselnek - a bandával, ezzel felbolygatva a lányok életét.
Nekem a történet eléggé irracionális és valószerűtlen, még egy fanfictionhoz képest is. Tudom, ennek az a lényege, hogy mindenképpen találkoznak és összejönnek - vagy esetleg az ellenkezője, de olyan módon írod le, hogy tényleg annak tűnik. Első nap randira hívják a két lányt, egymás után, és másnap már bátyjaik vannak, akik nem mellesleg azok a fiúk, akik a barátnőjüknek tetszenek. Esetleg ide azt a kérdést is feltehetném, hogy a 3. tanítási óra után, ők miért is mehetnek haza? Akármennyire is fanfic, próbálj meg úgy írni, hogy egy kicsit ragaszkodjál jobban az elképzelhetőbb dolgokhoz. Amin még mosolyogtam és kiszúrta a szemem, miért futnak annyit? Mindig mindenhova futva mennek. A Lopott idő gettójában vagyunk helyileg?
Több helyen előfordul, hogy a vesszőket rosszul teszed ki. "A szüleim elváltak,én apummal élek,anyum Londonban él." A második szónál, jelen esetben az anyum előtt, tartsál szünetet, így A szüleim elváltak, én apummal élek, anyum pedig Londonban él. Így sokkal szebben és áttekinthetőbben néz ki.
A részek elképesztően rövidek. Néhány olyannyira, hogy akár egy bekezdésnek is megfelelne. Megszámoltam az egyiket, amelyik konkrétan 18 sor. Még a Pesten Hallottam facebook csoport posztjai is hosszabbak annál. Amit még fontos megjegyeznem, hogy a részeket olvasd át, mielőtt kiteszed. Tényleg. Ezt sokatoknak elmondtam már, mindenkinek kötelező átolvasni, mert bármilyen fogalmazási, helyesírási hiba előfordulhat.
A design nem tetszik. A fejléc nekem igénytelennek tűnik, 1-2 perces munkának. Az oldalmodulról lelógnak a képek. A Niall-t ábrázoló, a Harryt ábrázoló és a 'blogverseny'-t ábrázoló kép is. A beillesztéskor igazítsd méretre a képet, nem hosszú és nehéz feladat, könnyen ki lehet ismerni a bloggert.
Többet sajnos nem tudok erről a blogról mondani, mert elég rövidke és ahogy nézem a dátumokat, már nem is frissül. Szóval ennyi lettem volna mára. Kicsit szégyenlem magam, mert reggel akartam feltenni ezt a posztot, de tegnap ünnepeltem a 18. szülinapomat és a reggelem az emiatt délután fél 1-kor kezdődött, szóval értitek. :) A szünetben szerintem többször fogok jelentkezni - kinek örömére, kinek bánatára. :)

Ölel Titeket, 
Agatha Hestya

Ha szeretnétek még a továbbiakban kritikákat olvasni, vagy akár a saját blogotokat véleményeztetni, írjatok nyugodtan akár kommentbe, akár chatben, esetleg erről a blogról le is írhatjátok a saját véleményeteket! :)
Üzemeltető: Blogger.