15 FURCSA KÉRDÉS TAG

HELLÓ EMBEREK!

A blog kevesebb, mint egy év alatt, a hétvégén elérte a több mint 10 000 oldalmegjelenítést és a közel 40 feliratkozót! 
Elképesztőek vagytok! Soha nem gondoltam volna, hogy a blog ilyen sikereket fog elérni, ilyen rövid idő alatt (nem tekintem a hosszabb ideig tartó kimaradást), ez valami elképesztő és nagyon nagyon köszönöm nektek, hogy velem vagytok!
Ennek örömére hoztam nektek egy TAG kérdéssort, ami remélem elnyeri a tetszéseteket!
 Igazándiból egy interjút szerettem volna hozni nektek, de nem sikerült időben elkészíteni, de ami késik nem múlik, kíváncsi vagyok mit fogtok majd hozzászólni. Mindenesetre most íme a TAG! :)


1. Hogy hívnak otthon a családtagjaid? Van valami beceneved?
Apukám mikor kicsi voltam mindig 'cuni'nak hívott, de szerencsére már leszokott róla. Egyébként itthon csak a nevemen szólítanak, tehát Esztinek.

2. Van bármilyen fura fóbiád, félelmed?
Félek a matek/fizika tanáromtól. Most biztos hogy azt gondoljátok, áá, ez semmi, de én olyan szinten rettegek ettől a pasastól hogy a pulzusom 300-ra nő és remegek mint a nyárfalevél, amint meglátom. Ha választanom kéne, hogy egy napot vele töltsek vagy egy csótányokkal megpakolt medencében üljek ugyanennyi időt, akkor inkább Sziasztok csótányok, milyen a buli?

3. Mi az a szám, amit titkon szeretsz, és ha nincsenek körülötted kirobban belőled és nyomod rá a bugit?
Fúúú, nekem ilyen nincs. Hogy miért? Mert állandóan énekelek, legyek bárhol, bármikor. Tényleg. Ha angolóra közepén jut eszembe a Micimackó, akkor angolon fogom énekelni/dúdolni. Ennyi.

4. Milyen fura szokásaid vannak?
Nem hiszem, hogy vannak fura szokásaim. A lábamat szoktam rázni, ha egy helyben ülök hosszú ideig.

5. Mik a legidegesítőbb szokásaid?
Mint említettem bárhol bármikor és bármit énekelek. Nagyon sokszor vágok pofákat másokra. Ez van, ha nem vagy szimpi és rossz a kedvem, akkor pofákat vágok neked, bocsika!

6. Milyen szerelésben szoktál aludni?
Attól függ mikor. Nyáron egy-száll toppban/bő pólóban és bugyiban, mikor hűvösödik az idő, akkor pedig rövidnadrágot vagy hosszú pizsamanadrágot veszek hozzá. Legjobban a bátyám pólóiban szeretek aludni, amit ő ki nem állhat, de hát olyan nagyok és kényelmesek!

7. Az ágyban hogyan szoktál elaludni?
Félig hason-oldalon a jobb oldalamra fordulva, így a fal felé nézek. Ez nálam változni szokott, mert világosan emlékszem, hogy pár éve még az íróasztalomat bámultam a sötétben!

8. Melyik irányba szoktál fordulni, mikor zuhanyzol?
He? Ez a kérdés komoly? *Agatha hosszasan forgolódik* Azt hiszem jobbra. Igen, jobbra szoktam fordulni

9. Mondj egyet azok közül a szokások közül, amit akkor csinálsz, ha ideges vagy. 
Ha van asztal akkor az ujjaimmal dobolok, ha nincs akkor ki-be nyitogatom jobb kezemen az öklömet.

10. Mi volt a legelső plüssállatod és hogy hívták?
 Pfff, ez egy olyan kérdés, amire jómagam sem tudom a választ. A nyuszifejű párna, 'Bújj hozzám!' felirattal annak számít? Annak nagyon kreatív neve van: nyuszis párna. :D

11. Van bármilyen furcsa, testi képességed?
Persze hogy van! Szerintem amúgy mindenkinek van valamije. A hüvelykujjamat hátra tudom hajtani, a bal kezemen.

12. Van valamilyen mondat, amit nagyon gyakran szoktál mondani? Mi az?
Igazándiból szerintem kettő van, ami nálam gyakori:"A pofám leszakad!" valamint a "Oda tudod adni a matekházit? Csak a felét tudtam megoldani!" Mielőtt valaki azt hinné, hogy a második kamu, leszögezném, hogy nem! Tényleg megszoktam csinálni a felét a matekházinak, de csak azért annyit, mert azzal is elmegy az egész délutánom.

13. Mondj párat a legcikibb élményeid közül! 
Hááát... nyolcadikban volt egy nálam egy évvel idősebb fiú, aki nagyon tetszett. Mentem lefele a lépcsőn a suliban, miközben olvastam és mikor fölnéztem, annyit láttam, hogy a folyosón éppen ő megy el, rám nézett és köszönt, hogy "Szia". Annyira meglepődtem és 'elolvadtam', hogy észre se vettem, hogy van még két lépcsőfok és leestem rajta. A srác csak elkapta a fejét, én meg égtem mint a rongy.
Lányoknál sok kellemetlen helyzetet tud teremteni a menstruáció. Nálam is ez volt a probléma. Mindig szokott nálam lenni OB vagy betét, mert bármi történhet bárkivel. Egyik alkalommal pont táskát cseréltem és nem tettem át a tisztasági csomagomat és hát persze hogy pont aznap jött meg és senkinél nem volt semmi. Vörös fejjel mentem az igazgatóhelyetteshez, hogy elnézést tanárnő, teljesen átáztam, haza szeretnék menni. Bár jó fej volt és hazaengedett, akkor is nagyon kínos volt a szituáció.
Szeptemberben fehér pólóban és nadrágban mentem suliba, csak hogy napközben beborult. Két településnyire lakom a sulitól és úgy gondoltam, amíg hazaérek csak nem fog eleredni, miért is tenné, hát van vagy 80 fok. Aha persze. Amint leszálltam a volánbuszról szakadni kezdett az eső és hát nem keveset kell sétálni a házig a buszmegállótól, sőt, a főutcán is át kell menni. A szakadó esőben elkezdtem sétálni és a kék szívecskés tangám, és a fekete melltartómat nagyra értékelték a kukások és egy két arrafelé haladó autós.

14. Van olyan dolog, ami nagyon fel tud bosszantani, ha mások csinálják?
 Utááálom, egyszerűen gyűlölöm ha kiparodizálnak, még ha csak hülyülésből is. Persze, lehet poénból, de én akkor sem szeretem, ráadásul sajnos a barátaim mindig akkor csinálják ha ideges vagyok. Ej-ej, annak senki sem szokott örülni!

15. Mit szoktál rendelni a kávézóban? 
Nem is tudom....kávét?!
Egyébként még nem voltam kávézóban, csak kocsmában és bárokban. Na meg MCDonalds-ban és KFC-ben.

Ha szívesen válaszolsz ezekre a kérdésekre, te is csináld meg nyugodtan, a 15 furcsa kérdések tag-et. Jó szórakozást hozzá. Ne felejtsétek el, hogy mostantól követhettek engem a facebookon is, IDE kattintva! :)
Ölel Titeket,
Agatha Hestya
Üzemeltető: Blogger.