Újabb díj a blogon

 Köszönöm a díjat S.B.Hawk-nak. :)



Szabályok:
Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad.
Írj magadról 10 dolgot.
Válaszolj a 10 kérdésre.
Tegyél fel 10 kérdést.
Küld tovább 10 embernek.

Magamról 10 dolog:

BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK!
Imádom az olvasóimat.
Mindig megpróbálok az ígért időpontban részt hozni, de nem mindig sikerül géphez jutnom, amióta tönkrement a gépem.
Nagyon szeretem a barátaimat.
Felnézek az anyukámra, ő egy hős.
Nagyon nagyon nagyon szeretem az extrém sportokat.
Voltam quadozni és iiimádtam.
A túravezető megdicsért, azt mondta jobban vezettem, mint sok hímnemű. ;)
Idén decemberben töltöttem a 18-at.
Youtube és olvasásfüggő vagyok.

 10 Válasz:

Szoktál történelmi könyvet olvasni? Igen.
Milyen nyelveket tanulsz? Angol és német.
Van már konkrét jövő képed? Igen, van.
Álomállás? Újságíró.
 Szerinted mennyire nehéz a mai olvasóközönségnek újat mutatni? Úgy gondolom, ha az embernek van hozzá fantáziája, akkor könnyen tud. Csupán a mai generáció nem igen akarja használni.
Mit gondolsz a Marvel világról? Esetleg van kedvenc szuperhősöd/fő gonoszod? Én. Vagyok. Groot. (Hamarosan Galaxis őrzői értékelés)
Láttál már izlandi pónit szárazon köhögni? Őőő...nem.
Van kedvenc öltözködési stílusod? Mindig azt veszem fel, amihez kedvem van.
Olvasol fantasyt? Imádom a fantasyt. Főleg ha olvashatom.
Tegyük fel hogy szuperhős vagy. Mi lenne az álneved? Milyen erőd/képességed lenne? Hmm..nem tudom, olyan nevem lenne, amit az emberek adnak nekem. Szupererő.. a gondolatolvasás. Akkor mindig az ellenfél előtt lehetnék. Vagy a láthatatlanság, az menő lenne. Tuti követném a fürdőbe a ..... 

10 kérdés:

Szeretsz olvasni? Ha igen, milyen témában?
Mi a kedvenc filmed?
Szereted az extrém sportokat?
Milyen zenét szeretsz hallgatni?
Hol töltötted a szilvesztert?
És kivel töltötted (mármint a szilvesztert)?
Szereted a a latinosabb bárokat, ahol inkább táncolnak az emberek, mint isznak?
Hány éves vagy?
Mit szeretsz a blogolásban?
 Mi szeretnél lenni a későbbiekben?

10 ember, ami nálam sose a megadott mennyiség:

Arika Blue Jeges érintés című blogjával lopta be magát a szívembe.
Lana R. Lana Design blogja nagyon hasznos és mindenkinek ajánlom aki nem ismerné.
Rikki Without Shadow egy remek történet, ami megmozgatja a fantáziád!

Lehet a továbbiakban újabb bloggereket, bloggerinákat teszek ide..:)
Üzemeltető: Blogger.