BOOKCAKE TAG

LISZT: Könyv, ami lassan indult be, de a későbbiekben megfogott téged.
Nekem ez egyértelműen James Dashner-Az útvesztő. Szerintem baromi lassan indult el a lényeg, amit ha jól emlékszem itt a blogon kicsit bővebben is kifejtettem, de a későbbiekben minden kárpótolva lett. Megy a like Dashner.

VAJ/MARGARIN: Egy könyv, aminek jó a tartalma.
Idén sikerült elolvasnom John Green-től a Csillagainkban a hibát. Egyszerűen imádtam a sztoriját, a bensőségességét és valami elképesztően meghatott. Egyértelműen ez nálam a margarin!


TOJÁS: Egy könyv, amiről azt hitted, hogy nem fog tetszeni, de végül imádtad.
George R.R.Martin-Trónok harca. Ezt a könyvet még régebben olvastam, talán 2013-ban, viszont a második részét csak nem rég vettem meg és totálisan teljes mértékben elfelejtettem mi volt az első részben, ezért újra a kezembe vettem, hogy felelevenítsem. Még mikor először kaptam kölcsön, kétkedve vettem a kezembe, mert bár jó dolgokat hallottam róla, mondta barátnőm hogy nehéz a sok külön szál miatt, ami benne fut. Így is volt, viszont eeeszméletlenül tetszett. Szóval let's get started a következő részt!

CUKOR: Egy aranyos könyv.
Pf, aranyos könyv. Ide mit is sorolhatnék? Nem igazán olvasok aranyos könyveket, de talán Robert Muchamore-tól a KERUB Az újonc c. könyvét lehet ide sorolni. Ez sem igazán aranyos, de gyerekekről szól, akik kémek/titkos ügynökök. Egy kisfiú kiképzéséről és első munkájáról szól, a címből rájöhettetek hogy sorozat, trilógia, nem tudom pontosan melyik, de mindenképpen meg akarom szerezni a folytatását, mert tényleg szuper. Ajánlom mindenkinek.
MÁZ: Egy könyv, ami mindent magába foglal amit te szeretsz.
Richelle Mead-Vámpítakadémia 1-7.Fantázia lények, harc, szerelem, keménység, bunkósság, évődés, még több akció jelenet, árulás.....wáááá, aki olvasta, az érti miről is beszélek! A vámpírok nem a csöpögős lejárt lemez vámpírok, a csaták nem a kiszámítható, tudom ki hal meg harcok és buuumm Agatha újból szerelmes a könyvbe és kéri a kezei közé újra!

SZÓRÓCUKOR: Amit akkor olvasol, ha szomorú vagy.
Ezen sokat kellett gondolkoznom, ugyanis ha szomorú vagyok, akkor én nem olvasok, hanem írok. Legtöbbször ezt a blogot, de ha választanom kéne, akkor mindenféle képen valami szomorút olvasnék és ami a legjobban aktuális könyv nálam ilyen téren, az Gayle Forman-If I Stay (Ha maradnék). Tehát igen, csöpögős, romantikus, megindító minden balszerencsét és szomorúságot magába foglaló könyvet fognék a kezem közé olyankor.

CSERESZNYE, ami mindent megkoronáz: Amit egész évben a legjobban szerettél.
Jennifer Armentrout-Origin, Origin és Origin! Nem tudom, hogy a Négyes elolvasása után, vagy bármely a későbbiekben elolvasott könyv után mit fogok mondani, de jelenleg, így 2015 Febtuár 2.-án (bár ti nem ekkor fogjátok olvasni ezt e bejegyzést), jelenleg még ezt mondom. Deamon visszavett a nyáladzásból és ezúttal az ő szemszögéből is olvashattunk és újra a bunkó paraszt lett, akibe beleszerelmesedtek a női olvasók ééés igen, ennyit mondok el a könyvről. Ja nem, még annyit, hogy az írónő a jól ismert alegérdekesebbrésznélhagyomabbameginthogymegvegyékakövetkezőkönyvem befejezést választotta. Menjen a fenébe.

Tehát nálam ez lett volna a BOOKCAKE TAG bejegyzés, csináljátok meg nyugodtan ti is, ha tetszett nektek! Akár ide is leírhatjátok nekem, kíváncsi vagyok a TI véleményetekre!
Ne felejtsétek el, hogyha szeretnétek, akkor facebookon is követhettek, a fenti menüsorban megtaláljátok a linket! Ha még nem tettétek volna meg és szívesen olvasnátok tőlem egyéb bejegyzéseket, iratkozzatok fel! :)
Ölel Titeket,
Agatha Hestya
Üzemeltető: Blogger.