Instagram TAG

Nagyon régen nem voltam aktív és ennek nem csak az év vége volt az oka. Nem volt energiám és hangulatom se leülni ide és újra gépelni kezdeni. De most, hogy itt a szünet, a sok szabadidő én is itt vagyok.
Sok minden történt azóta hogy nem jelentkeztem és ezeket próbálom mind bepótolni. Fogok hozni egy filmajánlót/értékelést a Tökéletes hang 2-ről, egy könyvkritikát, egy díjat és még sok mindent. Most viszont olvassátok az instagram TAG-et, remélem érdekes lesz valamennyire nektek. :)

1. Mi az instagram felhasználó neved?
'imcalledesther'. Tudom, nem éppen a legkreatívabb, de nem volt jobb ötletem és mióta ezt használom, egyre több helyen lesz ez a felhasználó nevem.

2. Mikor csatlakoztál?
Pf, nem tudom, ez nagyjából olyan kaliberű kérdés, mint hogy mit ettem vacsorára.

3. Melyik volt az első képed amit feltöltöttél?
Az egyik magyarórán készített kép rólam, még 10. osztályból. Nagyon menőnek éreztem magam.


4. Milyen gyakran posztolsz képeket?
Elég ritkán teszek ki, többek között azért mert úgysem követnek sokan. Nem nagyon híresztelem magam iskolai körökben, baráti körökben és egyéb helyeken sem. Inkább arra használom, hogy akik engem érdekelnek azokat megnézem, na meg inkább snapchatelek. De ha többen követtek, lehet megváltozik és sok kép lesz... na jó csak viccelek... bár ki tudja? 

5. Melyik a legrosszabb kép amit feltöltöttél?
Egy baromi szörnyű kép arról, ahogyan éppen unatkozom. Mentségemre legyen, hogy tényleg szörnyen unatkoztam! Szerintem azt inkább itt meg se mutatom, ha megnézitek az instámat akkor úgyis látni fogjátok.

6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb lájkkal?
A legelső képem... Ez lehet jelent valamit.

7. Milyen típusú felhasználókat követsz?
Leginkább a kedvenc youtube videósaimat, amiknek a 80%-a külföldi, illetve a kedvenc együtteseimet, énekeseimet és pár közelebbi barátot. 

8. Privát vagy publikus?
Publikus. Ha már a neten van nem mindegy, hogy mások látják-e? Úgyis ott marad...

9. Melyek a kedvenc képeid amiket posztoltál?
Egy limonádés kép és a quad. Egyszer tuti szerezni fogok magamnak egy olyan négykerekű csodát! Imádtam azzal menni és teljesen biztos, hogy még sokszor lesz rá alkalmam.


10. Mi volt a legutóbbi frissítésed?
A limonádé. Ezt a DonPepe pizzériában ittam és azóta is arról álmodozom, pedig nem most volt. Imádom az ilyen gyümölcsös italokat, szóval hogyha valaki le akar venni a lábamról, egy ilyennel megteheti. Bár lehet, hogy mire ezt a bejegyzést kiteszem, felteszek újabb képet.


11. Milyen típusú képeket posztolsz?
Amilyenhez éppen kedvem tartja. Kaja, én, pia, én, a papagájom, én, quad, én.... tehát amilyeneket mindenki más is. Szerintem.

Ennyi lett volna, ha érdekel titeket több kép, akkor kövessetek instán ami IDE kattintva elérhető. Valamint ide is fel lehet iratkozni és oldalt a facebookomat is megtalálhatjátok. :)

Ölel Titeket,
Agatha Hestya
Üzemeltető: Blogger.