augusztus végi zeneajánló

Janoskians srácok a lehető legidiótább emberek, akiket youtube-on ismerek, de a zenéjüket mindig is szerettem. Az új számuk se kivétel ez alól és külön mulatságosnak tartom, hogy a klip a zene alatt az ő összevágott montázsvideójuk szerepel.

Töredelmesen bevallom, régen nagyon szerettem a bandát, de mostanában a zenéjük elkerült engem, ám mikor ezt a számot meghallottam egyszerűen a függőjévé váltam. A One Direction hangzása fura Zayn megszokott hangja nélkül, de talán tényleg jót tett a bandának.
Az eredeti számot, a Waiting For Love-ot mindenki ismeri, ám Avicii ezt a számot - sok más feldolgozással együtt - augusztus 13.-án tette közzé. Engem nagyon megfogott, a lány hangszíne nagyon szép, egyértelmű volt, hogy a lejátszási listámra kerül!
Szintén egy Audio szám, de ezúttal Zedd-től. A címe Done With Love és ez is egy bulizós zene, amit én igazándiból elég keveset hallgatok mostanában, viszont ezt valahogy igen sokat hallgatom a napokban.
Pontosan 30 perce került ki, hogy ezt a bejegyzést elkezdtem írni és már több, mint hétezer megtekintés történt azóta. Szerintem ez mindent elmond arról, amiről kell. Ti mit gondoltok róla? Nekem az eredeti is nagyon bejött, de ez sem lett rossz.
A Bring Me The Horizont eltér az előző számoktól. Ez igazából a Rock vonalát képviseli, engem a szövege fogott meg igazán, ami az igaz barátságról szól. Mivel szeretném, hogy hozzám illően, a lehető legszínesebb legyen ez a poszt, mindenképpen betettem ide.
Mikor megláttam, hogy Coldplay új dalt töltött fel az akusztikus lemezükről egyből eldöntöttem, hogy augusztusban, mikor elkészítem az első bejegyzésemet a zenékről, ezt mindenképpen felteszem. Remélem örültök neki, mert én egyszerűen imádom.
Aki jár bulizni, vagy csupán szereti a parti zenéket, Don Diablo neve biztos ismerős lesz. a Spinnin' Records július végi feltöltése még csak az egymilliót lépte túl, de az én bulizós számaim között ez ott szerepel.
Akárcsak DVBBS Raveheart c. száma. Szülinapi bulikon vagy egyéb helyeken szívesen hallgatom, de otthon nem igazán. 
David Guetta nem maradhat ki a sorból és ha azt mondom Sia-val ismét hatalmasat alkottak, talán nem hazudok. Mit szóltok hozzá? 
Skrillex-et igazán sokan szeretik és én még Justin Bieber számaiért is odavagyok, nem hazudok ha azt mondom, ez az egyik legtöbbet lejátszott szám a youtube csatornámon mostanában.
Pharrell Williams most kezd felkapaszkodni a zenei pályán és legújabb klipje már meghaladta a tizenegymillió megtekintést. Gratulálok neki, valóban nem sikerült rosszra ez a szám, bár nem fog sose a kedvenceim között szerepelni. Hát nektek? Milyen jövőt jósoltok neki?
Az I'm Not The Only One után nekem Sam Smith számai kicsit csalódások. Azt a mércét még egyik zenéje sem tudta megugrani, de lehet ti máshogy lesztek vele.
Ezzel a zenekarral/énekessel soha az életben nem találkoztam korábban, de egyik nap, mikor a feliratkozások között nézegettem szokás szerint a videókat, Nash Grier csatornáján megtaláltam ezt a számot és azóta vagy százszor meghallgattam.
Silentó számát szerintem mindenki ismeri, de a videoklip hozzá még csak július végén került ki. A sok táncos videó után még csak csodálkoznunk sem kell, hogy mi lett belőle. Nekem baromira bejön, hogy vine és egyéb helyekről összeszedtek kisebb videókat és a nézőket/hallgatókat is beletették.
Szintén július végén került ki Austin Mahone legújabb videója, a Dirty Work. A számmal magával semmi bajom, kicsit más lett szerintem, mint amiket mostanában megszokhattunk volna, de az sosem baj. A klippről még nem tudtam eldönteni tetszik-e. Nézzétek meg és mondjátok el róla ti a véleményeteket.
Aki követi rendszeresen a blogomat, tudhatja, hogy nagyon szeretem a Punnany Massifot, tehát hallgassátok sok szeretettel a Kantátát! 
Ha már magyar, akkor kötelezőnek tartom megemlíteni a Kelemen Kabátban új számát, ami a Köszönöm szépen! Július elsején jött ki és azóta még csak kétszázezer felett jár a megtekintés. Jó lenne növelni rajta, mert szerintem nem lett rossz.
Őket mindenki ismeri, nemcsak a gyerekkorunkat kísérte végig, de még az irodalomtankönyvekbe is bekerült komoly jelentéstartamú szövegével és most íme a legújabb számuk, hallgassátok sok szeretettel.
5 Seconds Of Summer legújabb száma, a She's Kinda Hot nagy sikert aratott a rajongók körében, nem csoda, hogy igen sok feldolgozás került ki, köztük a feltörekvő Future Sunsets bandától is. Mit gondoltok róla? Nekem nagyon bejön.
Ha már a feldolgozásoknál tartunk, Ebony Day is készített egyet a napokban, nem mástól, mint a One Direction legújabb klipjéből, amit mutattam nektek még az ajánló elején. Nem igazán kedvelem a női énekeseket, valahogy a férfiak hanga kellemesebb számomra, de ez nem lett rossz.
Ruby Rose elbűvölően gyönyörű, még az én savanyú szívemet is megfogta. Azon kevés nők közé tartozik, akiknek megfogott a hangja, ott ragadtam a klipp előtt és vagy hússzor biztos meghallgattam az első lejátszás óta.
Rita Ora nélkül kegyetlenség lenne befejezni ezt a posztot, mert egyszerűen imádni fogjátok ezt a számot, ha még nem hallottátok. Chris Brown még csak dob rajta!
Ally Simpsonról fogalmam sem volt zenei téren, ellentétben a Jack and Jack-el, akiket viszont szívesen hallgattam. A klip eléggé unalmas nekem, de az összhangzás bejön, imádom a srácokat és ez most sem volt másképpen.
Végül egy számomra nagyon kedves számmal fejezem be ezt a bejegyzést. Írjátok meg nekem mit gondoltok róla, illetve az egész zeneajánlóról. Szívesen csinálok ilyet nektek minden hónap végén, csupán jelezzetek nekem vissza, tetszett-e. Ha nem tettétek még, iratkozzatok fel, hagyjatok valamiféle képen nyomot magatok után!
Ölel Titeket,
Agatha Hestya
Üzemeltető: Blogger.