Nyári TAG

1, Medence vagy természetes vizek?

Mindenképpen a természetes vizek. A homokot érezni a lábam alatt és beleszippantani a friss levegőbe mindig sokkal varázslatosabb érzés, mint a klór büdöse az orromban, de ezzel szerintem mindenki így van. Persze egy hatalmas medencének sem mondok ellent sose, ha akad rá lehetőség és alkalom. 

2, Barnulsz vagy égsz?
Szerencsére nem vagyok olyan típus, aki hamar leég, ezért inkább barnulni szoktam, de azt hamar. Viszont idén sajnos nem igen jutottam ki strandokra vagy egyéb helyekre, így most nagyon szexi rövidnadrágos barnulásom van, ami remekül mutatott bikiniben.

3, Sárgadinnye vagy görögdinnye?

Egyértelműen görögdinnye! Valahogy olyan fura szaga van a sárgadinnyének, legyen az rágó vagy bármi. Kiskoromban egyszer megkóstoltam és egyből visszajött az egész napi étrendem, szóval azóta nem próbáltam. 

4, Mi a kedvenc fagylaltod?
Hűha, ez egy nagyon jó kérdés. Nincs konkrét kedvenc fagylaltom, a lényeg nálam az, hogy gyümölcsízű legyen és adjanak bele valami fagyasztott gyümölcsöt. 

5, Mi a kedvenc nyári italod?

Ha elmegyek otthonról, mindig Cola-t viszek magammal, mert a vizet annyira nem szeretem, de ha otthon vagyok, állandóan limonádét iszom. Citromosat, erdei gyümölcsöset, málnásat, teljesen mindegy, a lényeg, hogy hideg legyen és legyen benne citromkarika. :D

6, Mit szeretsz ilyenkor viselni? Mi a kedvenc ruhadarabod?

A short! Rövid, nem sül meg a hátsófelem és nagyon kényelmes. Nevezze ezt bárki picsanadrágnak, de ha nincs narancsbőröd, akkor ez a legeslegjobb dolog a nyári ruhák között.

7, Kedvenc körömlakk nyárra?

A színesek. Minél élénkebbek, annál jobbak, nem? A körömlakkokat mindig a hangulatomhoz igazítom és mivel a nyár az egyik legjobb időszak, mindig a lehető legszínesebb a körmöm. Persze fel lehet turbózni őket valamilyen mintával, de az már részletkérdés.

8, Kedvenc nyári illat?

Nem biztos, hogy feltétlen nyári illat, mert ezt bármikor szívesen szagolgatom, de az a citrom. Ilyen illatú a samponom, régebben volt testpermetem is, illetve egy citrom illatú bokrunk is, de sajnos egyik télen elpusztult, pedig nagyon szerettem.

9, Milyen szépségápolási terméket használsz ilyenkor?

Semmilyen terméket nem használok nyáron. Sminkelni ilyenkor nem szoktam, mert csak leizzadom magamról és úgy nézek ki, mint Szörnyella De Frász, naptejet se használok pont abból az okból, hogy a leégés nem jellemző rám. Az egyedüli amit használni szoktam, a parfüm és a dezodor. 

10, Mit szeretsz legjobban a nyárban?

A függetlenséget. Arra gondolok, hogy ilyenkor bármit megcsinálhatok - persze a józan ész határain belül, nem terveztem hogy beszívok vagy ilyesmi. Elmehetek úgy egy fesztiválra, koncertre, hogy nem kell megnézni milyen napra esik, mert nincs iskola. Egész nap elmászkálhatok Pesten vagy ahol szeretnék, és nem kell eljátszanom, hogy beteg vagyok, csak hogy sorozatot nézhessek egész nap.

Köszönöm, hogy elolvastad! Hamarosan érkezik a kedvenc sorozataimról egy bejegyzés, remélem majd azt is elolvasod. Ha tetszett a bejegyzés és még nem tetted meg, iratkozz fel, hagyj nyomot magad után! 
Ölel Titeket,
Agatha Hestya
Üzemeltető: Blogger.