Ki vagyok én? TAG

Úgy gondoltam kezdhetnék egy kisebb bemutatkozással, hogy tudjatok rólam egy s mást, hisz magamhoz híven szeretek az olvasókkal kicsit személyesebb viszonyba kerülni. Így hát terveim szerint az első bejegyzésem társszerkesztőként egy TAG-ként fog kikerülni amiben pár alap kérdésre adom meg a választ.
Ha esetleg ezeken kívül még bármelyikőtöket érdekelne valami rólam azt bármikor leírhatjátok hozzászólásba vagy akár az e-mailemre is. Ha pedig összegyűlik egy jó adagnyi kérdés szívesen csinálok egy második TAG bejegyzést is erről a témáról :)
Szóval nem húzom tovább jöjjenek a kérdések :)

1.Hogy hívnak és honnan jött a beceneved ha van?

Imrő Dóra (Krisztina) a teljes nevemen, és elég sok becenevem van. Ezek közül a legtöbbet használt talán a Boo ami egyik barátnőm fejéből pattant ki valami érthetetlen okból, de mióta használom imádom. A második az IDK ami ugye a monogramom és egyben az I Don't Know rövidítése, szleng változata, és ez sajnos igaz rám. Könnyedén feledkezem meg dolgokról és mikor többször is figyelmeztetnek akkor is kimegy a fejemből... Edzőm előszeretettel használja ezt, de ott leginkább Kriszta vagyok szerencsére. A harmadik és egyben utolsó becenevem pedig a Dona ami a "művész" nevem. Minden blogom és fontosabb művészi dolgom ezalatt a név alatt fut. Keletkezése igazán könnyű, sikeresen elgépeltem a nevemet regisztrálásnál, és mikor meg akartam változtatni rájöttem, hogy igazából ez jobb mint a Dora.

2.Milyen sportot űzöl?


Napjaimban legtöbbször a tanárok idegeit edzem... de komolyra véve a szót, nagyon sok sportot próbáltam már ki életemben és fogok is. Amik leginkább megragadtak verseny szinten az a karate és a lovaglás. Mindkettőt 8 éve űzöm (ez lesz a 9.) és imádom. Igaz, hogy nagyon sokszor lusta vagyok edzésre menni, de miután elrugdosnak fantasztikusan érzem magam, magán az edzésen. E mellett a két sport mellett elég komolyan végzem még a röpit, és ritkábban az úszást, de ezeket nem veszem olyan komolyan. Inkább csak a saját magam szórakozására űzöm.

3.Film vagy sorozat?

Mindkettő, de ha nagyon kell választanom, akkor inkább a sorozatok. Filmek közül is van jó pár, amit imádok. Vagy százszor megnéztem, és meg is fogom még ennyiszer, mert a sorozatok a mindennapjaimat töltik ki Filmekből az Éhezők viadala és a Tökéletes hang az örök és törhetetlen, sorozatokból pedig az NCIS-ek (New Orleans new love) és az összes CSI.

4.Mi az első dolog ami(t) feltűnik/megnézel máson?

Legelső a kéz, talán abból is a körmök. Most nem azt mondom, hogy fogom a kezét és közelről megbámulom az összes miniméterét, de ha például buszon vagyunk és kapaszkodunk reflexem az, hogy végig nézem a velem utazók kezét. Utána persze sorban jöhet fentről le a lány/fiú/nő/férfi, és ha éppen úgy vagyunk - na most nem az, hogy leszólítom az utcán - akkor ismerkedés és utána vonok le következtetést. Nem szeretek első pillantás alapján ítélni és nem is szoktam szerencsére.

5.Milyen színű a szemed?

Szürkés zöld szerűség... Nagyon sokszor visszatükröz más színt, így néha még szokott mindenféle színt felvenni a szemem. Sok barna szemű van a családban, a nagymamám az egyetlen szürkés-kék szemmel ezért nagy valószínűséggel vagy az ő szemét, vagy az ő családfájából valamelyik rokonét örököltem meg.

6.Van valamilyen különleges képességed?

Nincs, legalábbis nem tudok róla. Talán az egyik ami ennek nevezhető az az, hogy körülbelül mindenben van kisebb-nagyobb tehetségem. Bármilyen sportot kezdek el, minden edző azt mondja, hogy érdemes komolyabban bele kezdeni hisz lehet benne jövőm.

7.Van háziállatod?


Van négy apró Degum. A Deguk kis barna rágcsálok, olyanok, mintha a mókusok és az egerek kereszteződéséből jöttek volna ki. Másik neveiken Csalit patkány és Chillei mókus. Aki kis állatot szeretne, előszeretettel ajánlom mindenkinek ezeket az állatokat :)

Most ennyi volna :) Remélem sikerült engem jobban megismerni a válaszaim alapján, és ha valami érdekel várom a kérdéseket az imro.dora.k@gmail.com címre és szívesen írok egy második részt is ebből a TAG-ból :)

Amilyen hamar csak tudok jövök egy újabb bejegyzéssel, és még egyszer köszönöm Agatha-nak, hogy rám esett a választása végül :)

Puszi,
Dona
Üzemeltető: Blogger.