Szeptemberi és október eleji zeneajánló

CAZZETTE együttest remélem minél hamarabb felfedezik a rajongók, mert fantasztikusak. Iratkozzatok fel rájuk minél többen, nem fogjátok megbánni. A Geniusnak meg egyszerűen olyan fülbemászó szövege van, hogy már napok óta azt dúdolom. Remélem ti is megszeretitek őket. 

Nem is tudom, hogyan találtam rájuk, talán a FallOutBoy lejátszási listáját hallgattam éppen. Aki az ő hangzásukat szereti, annak ez is tetszeni fog szerintem. Mindenesetre nekem nagyon bejön, ti mit gondoltok róla? Adtok neki egy esélyt?

Troye Sivant már lassan egy éve követem a youtube-on, de eddig sosem hallottam énekelni. Nekem tetszik a hangja, a videó pedig szerintem aranyos lett. Az egyedüli ami nem nyerte el a tetszésemet, hogy miért végig a barátját ölelgetve énekel? Értem a szám mondanivalóját, de meglehetett volna oldani máshogyan is, úgyis sejtjük, hogy a végén megfogja csókolni, akkor meg nem mindegy? 
Akinek baja van a melegekkel, a videót nem biztos, hogy értékelni fogja, de ki tudja, talán a számot magát megkedvelitek.

A Stone Cold egyszerű és csodálatos. Demi Lovato hangja egy darab zongorával, az arcán tucatnyi érzelem, leheletnyi smink, tiszta természetesség. Azon kevés előadók közé tartozik, akiket igazán tisztelek és az ilyen videók mindig megerősítenek benne, hogy nem hiába. 

Selena Gomez hiába gyönyörű a hangjával együtt, ezt a klipet egyszerűen nem tudom megérteni. Szép szép meg minden, de mi köze van a szöveghez? Kissé untam is a videót, nem tudott elkötni, pedig olyan szép volt az eleje. Na mindegy, mindenki csalódhat párszor. 

A The Vamps legújabb száma a Wake Up hétfőn került ki a csatornájukra, és még aznap meghallgattam. A srácok továbbra is hozzák megszokott pörgős, kisfiús imázsukat, ami szerintem teljesen jól áll nekik. Ti mit gondoltok róla?

Majdnem pontosan fél hónapja volt, hogy a Lawson feltette a Roads-ot, ezért mikor megláttam, hogy felkerült a We Are Kings, teljesen felpörögtem. Különösen tetszik benne, hogy itt is az egész videó fekete-fehér.

Sam Smith száma mint mindig, most is gyönyörű. Ti mit gondoltok a Writing's on The Wall-ról? Én az ilyen számokat nem tudom a nap minden percében hallgatni, de ha olyan kedvem van képes vagyok és újból meg újból meghallgatom. 

Ennyi lettem volna mára, remélem tetszettek nektek ezek a számok és a továbbiakban is, immár velünk maradtok! Ha még nem tettétek volna meg, iratkozzatok fel és fejtsétek ki a véleményeteket kommentben, facebookon vagy akár továbbra is az email címen, amit oldalt megtaláltok! 
Ölel Titeket,
Agatha Hestya
Üzemeltető: Blogger.