Ég veled, Alan Rickman!


Hívhatom Ronald Reagannak, Harrynek, Lionelnek, Raszputyinnak, Nottinghami bárónak, Hans Ruben vagy akár Tybaltnak, az első filmszerepéből a Rómeó és Júliából, de szerintem a mi korosztályunk Perselus Piton professzorként emlegeti.
Én a Harry Potteren nőttem fel, imádtam a karakterét, ahogyan nem egy filmjében. A Raszputyint ajánlom mindenkinek, aki még nem látta, de így vagyok a Robin Hoodal, az Igazából szerelem és még sok filmjével, hiszen rengetegben szerepelt. De nem egy filmet rendezett, sőt, még forgatókönyvet is írt, ilyen például a 2015-ös A Little Chaos című tanmeséje. A 17. században játszódó film főszereplőjét Kate Winslet játssza. Ha jól tudom a magyar címe Csipke és lapát, ha valaki kedvet kapott hozzá, ne habozzatok nézzétek meg azt is!
Valamint ne feledjétek, az idén megjelenő Alice tükörországban még élvezhetjük őt együtt a vásznakon, hiszen ő Blue Caterpillar (kék hernyó) hangja!
Búcsúzzunk együtt a színész, filmszínész és rendező, Emmy, Bafta és Aranyglóbusz díjas Alan Rickmantől, aki 2016, január 14.-én hunyt el! 
Személy szerint nekem nagyon sokat jelentett mint színész.
Üzemeltető: Blogger.