Szimpla Minimalizmus

Szimpla Minimalista


Szerettem én, amikor néhanapján

                                  Időm is engedte nekem, hogy

                                                 Másra sem gondolva a vonalas

                                                                Papír felett, tollam tintás hegyét

                                                                               Lepihentetve karcolhattam szavakat,

                                                                                              A sokat látott sárgás-kék füzetembe.

                                                                                                            Mindig megmosolyogtam, amikor

                                                                                              Ismert rímes szavas esetekben

                                                                               Nevemet feledve kacagtam fel

                                                                Innen, székem karfái közül szépen;

                                                 Megpihenve a papírra firkantott

                                  Alattomos fájdalmak okozta

Látványos kínkeserves örömkönnyek

                                  Igenis ismert édesen sós ízének

                                                 Zamatán hümmögően gondolkodó

                                                                Mélázásának pihentető szép fáradalmait.

                                                                               Utólag is ennyit szóltam mindig hozzá,

                                                                                           Szerettem szavakat sokat látott füzetbe vetni.

Luscinius
Üzemeltető: Blogger.