Back to school - Tippek az iskola túléléséhez

Mi az az egy dolog, amitől felmegy a vér nyomásod, a hideg rázni kezd, és hirtelen depressziósan bújsz be a sarok legsötétebb sarkába? Háth az iskola kezdés.
Tudom, hogy ezt a bejegyzést azért olvasod, mert érzed ahogy a halál a nyakadban liheg, de ne aggódj, én megmentelek ezzel a pár tippel.


1. Idegesítő emberek leszerelése
Azért, hogy ez sikerüljön, nagyon profinak kell lenned a kiiktatás művészetében. A lényeg az, hogy meg kell tudnotok mi a gyenge pontja, és oda-oda szúrni, mikor csinálja az eszét. Vagy az is egy opció, hogy egyszerűen nem foglalkoztok vele, nekem legalábbis mindig azt mondják, hogy ne foglalkozzak vele, majd megunja, de persze itt is igaz, hogy mondani könnyű, főleg amikor a világ leggyökerebb emberéről van szó.


2. Mikor a tanár kiszemel téged
Amikor a tanár, azt teszi élete céljává, hogy megkeserítse a tanéved hátralevő részét. Erre a legjobb módszer az az, hogy marhára belehúzol a tantárgyából, még ha az a rajzóra is, mert minden apró alkalmat megragad majd, hogy megalázzon és megkínozzon.
Annyival könnyebb lenne, ilyen tanárokkal.

3. Szavak, nevek, időpontok, egyenletek megjegyzése.
Én az egyenletek tanulhatom órákon át, akkor sem maradnak meg bennem, ezért pikkel is rám a matektanár, de a szavak és a többi megjegyzésére tudok tippet adni.
Furán fog hangzani, de a neveket úgy jegyzem meg, hogy elkezdek valakit úgy szólongatni, egyszer például anyukám lett Kolumbusz Kristóf, nem mondom, hogy örült a becenévnek, minden esetre, nekem megkönnyítette a tanulás folyamatát.
Az időpontokhoz, általában mindig hozzákötök valamit, ami fontos nekem, és arról eszembe jut, például: 1559. 07. 10. A húgom szülinapja, ja és egyébként II. Ferenc francia király megkoronázásának napja. 
Más nyelven a szavakat pedig úgy tanulom meg, hogy bemagolom, és mivel a magolás nem marad meg sokáig bennem, megkérem a család tagjaimat, hogy kérdezzék ki tőlem, DE nem úgy hogy tudom mikor kérdezik, mivel biztos összezavartalak titeket itt egy példa rá: Tudatlanul kimegyek a konyhába, hogy igyak egy pohár vizet, de amint belépek a helységbe, anyám elrikkant egy szót, és nekem azonnal rá kell vágnom a választ. Ez azoknak ajánlom, akik szeretik a kihívást, és jók a villámkérdésekben.
Nekem ezek sokkal jobban beváltak, mint a szokásos, ,,emeld ki szókiemelővel, és akkor megjegyzed'' dolog.


4. Mikor nem értesz valamit.

Kérdezz! 

Tudom, hogy mennyire nehéz bevallani, hogy nem értünk valamit, főleg mikor mindenki más képben van, és te vagy az egyedüli, akinek fogalma sincs az egészről. DE, akkor is, ha nem értesz valamit kérdezd meg a tanárodat, mert biztos vagyok benne, hogy örömmel elmagyarázza. Persze ez alól kivétel, a 2 évvel ezelőtti lecke, azt inkább old meg magad, ha nem akarsz egy akkora letolást kapni amekkora te vagy.


5. Mikor nagyon nincs kedved tanulni
Ilyenkor szoktam magam emlékeztetni arra, hogy mit is akarok az életben, szépen elképzelem a megálmodott jövőt és már is motiválva érzem magam. Persze, van mikor pont nem érdekel a jövő, és éppen ,,leszarom'' időszakom van, ilyenkor, leülök a gép elé rosszul kezdődik ugye? és belenézek pár Back to school videóba, és BUMM, kedvem támad a tanuláshoz. Leginkább Mylifeaseva videóit ajánlom, mert nem csak hogy motiválóak, de még humorosak is.


Ennél kicsit elvetemültebb tippeket akartam adni, de úgy éreztem, hogy a szüleitek és a rendőrség sem preferálná az ötleteimet.
Hamarosan új bejegyzést olvashattok a blogon, addig is ne halljak panaszt rólatok. 

Sziasztok!
Üzemeltető: Blogger.