Nyári must have darabok


A mai bejegyzésben megmutatok nektek néhány darabot, amit nyáron mindenképp be kell szereznetek. Ez lesz az első bejegyzésem ennél a blogmagazinnál, reméltem tetszeni fog és valamennyire segíteni tudok.

 Lassan a nyár végéhez közeledünk, de sosincs késő beszerezni a tipikus must have darabokat, hiszen jövő nyáron is boldogan viselhetjük őket, nem beszélve a mostani leárazásokról, ahol fél áron megszerezhetjük az adott ruhadarabokat. 

1. Farmer short
Szerintem alig találkozunk olyan emberrel, akinek nem lapul egy farmer short a szekrényében, bár ha Te azok közé tartozol, akiknek még nincs, feltétlenül muszáj beszerezned egyet! Nyáron biztosan hasznodra válik ez a darab, sőt, akár még hidegebb napokon is viselheted harisnyával, hiszen nagyon egyszerű összekombinálni, szinte mindenhez illik.


2. Kalap, sapka
Gondolom sokan közületek nyáron is szívesen fedeztek fel új helyeket, szívesen sétálnak egy-egy város macskaköves járdáin, vagy akár a tengerparton.  Ahhoz, hogy védekezzünk a napszúrás ellen ajánlatos kalapot, vagy sapkát viselni. Ezen a nyáron mindkét darab nagyon divatossá vált, szerintem tökéletesen feldobnak egy egyszerű összeállítást. 


3. Szandál
Én magam is csodálkozom azon, hogy pont én –a tornacipők hű imádója és viselője- vagyok az, aki a szandált a nyári must have darabokhoz sorolja, de igen. Nekem is be kell vallanom, hogy sokkal kellemesebb harminc fokban szandálban sétálni, mint egy tornacipőben főni.


4. Napszemüveg
Szerintem egy napszemüveg amellett, hogy megóv a nap sugaraitól, tökéletes kiegészítőnek is számít, nagyon hasznos darab!


5. Spagettipántos, áttetsző ruhák
Lehet, hogy ez a fajta ruhadarab nem takar sokat, de a lengesége miatt szerintem egy nagyon kellemes, könnyű darab, a nyári hőségekben jó barátunk lehet.


+1 Hátizsák
Igaz, hogy a hátizsák nem kifejezetten nyári darab, de gondolom mindnyájan ismeritek azt az érzést, amikor harminc fokban jöttök haza valahonnan, csurog rólatok a víz, fáradtak vagytok és legszívesebben már az ágyatokban lennétek egy hideg limonádéval a kezetekben, de Ti még a város kellős közepén vagytok, egy nehéz táskával a kezetekben. Ugye milyen szörnyű? Szinte rossz belegondolni. Ilyenkor sokkal jobb, ha egy hátizsákot viszünk magunkkal, ezzel szabaddá téve mindkét kezünket.


Üzemeltető: Blogger.