Hogyan színesítsd az életed

Mindenki tudja, mivel is jár egy hajfestés. Mi kell hozzá. Azonban személyes tapasztalatot hányan olvastatok, hallottatok?

Gondoltam mesélek egy kicsit, hogyan is jutottam el oda, hogy mostmár majdnem a teljes hajam szőke, vagyis még egy hétig szőke, mert utána ismét kékre festem.

Másfél éve jött az ötletem, hogy akkor befestem a hajam. Akkor még nem akartam durvábbat, vagy olyat, ami esetleg sok ideig megmarad, ezért gondoltam kipróbálom a „henna hajfesték” nevezetű terméket. Erről azt kell tudni, hogy szinte olyan hatást ér el, vagy talán még gyengébbet, mint egy hajszínező. De természetes anyagokból készült, nem káros sem a hajnak, sem a szervezetnek. Ezt nagyon imádtam. Lila után ráfestettem a vöröst is, szinté ugyan ilyenből, de az nem nagyon látszódott.

Eltelt pár hónap, majd úgy gondoltam jó lesz hogyha befestem vörösre. Ekkor már nem nagyon szerettem volna, hogy 5-6 mosás után kijöjjön, meg a lila nagyon fogott hajmosás után vizesen, szóval gondoltam ha már így vagyok, befestem teljesen. Ezt meguntam talán április körül, amikor kék színezőt raktam rá. Természetesen egyáltalán nem fogta be, majd még egyszer ráfestettem, akkor már kezdett szép színe lenni. 

Mindenki elkezdett szekálni hogy jajj, milyen zöld a hajam meg minden, és nyáron meguntam és kiszőkítettem, majd úgy festettem be kékre. Aztán akkor jó volt. Kicsit roncsolódott már ekkor a vége, visszavágtam és nem volt vele semmi probléma. Mindig balzsammal mostam hajat. Ekkor három félét próbáltam ki, a CrazyColor Bubblegum Blue és utána a Capri Blue színét. Itt igazán kék hatást, amikor senki sem mondta rá, hogy zöld, csak a CapriBlue tudta nyújtani. Aztán kipróbáltam egy teljesen másmilyet. Az Live Color XXL türkiz volt. Ebben az volt a jó, hogy kevésbé fogott, és kopott ki amikor megmostam.

Aztán nyár végén ráfestettem barna hajfestéket, mert azt hittem meló miatt probléma lesz. Mosz pedig ismét kiszőkítettem és várom hogy pihenjen egy kicsit. 

Ezek után milyen tanácsokat is adnék olyan embereknek, akik be szeretnék festeni a hajukat?

  • mindenképpen gondoljátok át többször is
  • hogyha nem rendes alapszínt akartok elérni, szőkítsétek ki előtte a hajatokat
  • óvatosan festegessétek, mert veszélyes lehet
  • mindenképpen próbáljátok ki egyszer 
  • suliban, munkahelyen kérdezzétek meg, mert nem játék 
  • rövid hajnál ha nem biztos a festés, inkább várj még vele
  • először próbáld ki ombre-ban, hogyha a teljeset szeretnéd 
  • kérj tanácsokat másoktól
  • akár tőlem is kérhetsz tanácsot
  • gondolj bele a következményekbe 
    • minden törölköző festékes lesz (szerencsére kijön)
    • nyáron nem mehetsz a vízbe úgy, hogy ne mossa ki teljesen
    • vigyáznod kell esőben is 



Üzemeltető: Blogger.