Könyvgyilkos csapó egy!

Az internetet konkrétan felrobbantotta a Nyírd ki ezt a naplót! című könyv. Bejegyzések, kritikák, tippek. Mindent meg lehet találni róla, amit csak szeretnénk. Mindezek ellenére úgy döntöttem indítok, egy sorozatot a saját munkáimból hátha inspirálnak egy-két embert. Mielőtt még jönnének a „Copy!”, „Nincs saját ötleted?”, „Látom te is beálltál a sorba” és társai kommentek, csak annyit mondanék, hogy igen tisztában vagyok vele, hogy Dunát lehetne rekeszteni az ilyen és hasonló bejegyzésekből, de mint hópehelyből sincs kettő ugyan olyan, így a feladatokat is máshogy oldják meg az emberek.  De nem is csacsogok tovább, hisz nem ezért jöttetek. Szívesen várom a komment szekcióba a ti kész oldalaitokat esetleg ötleteiteket. Jó olvasást.

Firkálj vadul, szertelenül, hanyag önfeledtséggel!
Ennél az oldalnál úgy éreztem magam, mint az óvodában rajzolgató, régi kicsi én. Most mondjátok meg, nem lenne király egy ilyen menő, punk nagyapa?


Negatív vélemények helye. Mit súg a belső kritikád?
Hm. Itt nem volt nehéz dolgom, hisz elég sok negatív kritika ér nap, mint nap. Viszont szerintem, mással is megesik ez. Tök mindegy, hogy sovány vagy teltebb, magas vagy alacsony, idős vagy fiatal, kritikák mindig érik az embereket.


Karcolj! Használj egy éles tárgyat!
Ne kérdezzétek honnan jött ennek az ötlete, magam sem tudom.


Undorító dolgok egy rajzon.
Megpróbáltam minél „undorítóbb” dolgot rajzolni erre az oldalra, Hát így sikerült. Szerintem ez inkább cuki, mintsem undorító, de ki tudja. Lehet valaki pont undorítónak fogja látni.


Rajzold körbe a saját kezed, avagy csak egy bunkó pulyka.
Ezt nem hiszem, hogy lehetne tovább ragozni. Csak egy pulyka aki beszólogat.


Üzemeltető: Blogger.