Top 5 kedvenc könyvem

El sem hisztitek milyen nehéz volt kiválasztani ezt az öt könyvet, állandóan hozzá akartam volna toldani, de végül megfékeztem magam. 

1. Harry Potter és a bármelyik része


Ez szerintem nem szorul magyarázatra, a Harry Potter, az Harry Potter életünk végéig.

2. Percy Jackson és a villámtolvaj


Ennél a sorozatnál is, ide sorolhatnám az összes részét, mert az író egyszer sem hibázott. Ezt a könyvet, és az egész sorozatot olyan volt olvasni, mintha újra először élném át a Harry Potter univerzumát, igaz van pár különbség, de a stílus nagyon hasonló.

3. Hó, mint hamu


Disztópia őrült vagyok, de ezzel az is jár, hogy sok az elvárásom, ez a könyv pedig teljesítette az összes vágyamat. Ha esetleg kíváncsiak lennétek a bővebb véleményemre, a saját blogomon már kifejtettem, ide kattintva elolvashatjátok.

4. Obszidián


Minden lány álma a benne élő luxen megszerzése jól mondom lányok? Viszont, a csodálatos főszereplőn kívül, maga a történet is maga a csoda, két nap alatt befejeztem, és csak úgy faltam az oldalakat. Érdekesség, hogy a képen látható modell magyar származású.


5. Az útvesztő


Újabb disztópia, újabb dicsérő szavak. Mikor elkezdtem nem gondoltam bele, hogy ez a könyv mit okoz majd nekem. Két nap alatt olvastam ki, de úgy hogy egy szemhunyásnyit sem aludtam, mikor befejeztem, véreres szemmel mentem ki anyámhoz, pénzt kunyerálni a következő részért. 


Ez egy nagyon picike részlete a kedvenc könyveimnek, de remélem tetszett nektek. Sziasztok!
Üzemeltető: Blogger.