A Gilmore Girls új részeiről

Már nagyjából 4 hónapja minden a Szívek szállodájától hangos, ideje, hogy mi is szót ejtsünk róla.


Már az első rész után tudtam, ez a sorozat nekem való, tudtam, hogy alig várom majd, hogy befejezzem, és mikor befejeztem azt kívánom, hogy bár újra élhetném az egészet.
Mivel kiderült lesz 4, igen jól olvastátok 4 filmszerű kiegészítő része a sorozatnak, tovább kísérhetem kedvenceim életét a képernyőn keresztül. A részek az évszakok köré vannak építve.

Hogy ne csak érdemileg nélkül beszéljek elmondom mikorra várhatóak a részek, illetve beszúrok a bejegyzés végére egy-két ízelítőt is.
A netflix is megerősítette, hogy: 


A dátum pedig November 25



Ami pedig a legjobb, hogy bizony egyszerre debütálnak a részek, így az olyan türelmetlenek mint én nem kell kivárniuk a hónapokat, hanem egyszerre ledarálhatják az összes részt. 


Igaz ebben a videóban nem az új részekről van szó, de a szereplők mesélnek a kedvenc jeleneteikről, ami legalább annyira jó. 



Azt hiszem ideje újra nézni mind a 7 évadot.

Sziasztok
Üzemeltető: Blogger.