Hétindító #14


Elérkeztünk október utolsó hétfőjéhez, de ez nem ok a szomorkodásra. Még is egy mélyebb hangvételű zenét hoztam el nektek hétindító gyanánt. 

Azért esett a választásom erre a számra, mert most látogattam haza Debrecenbe és ez a szám szép emlékeket fűz az itteni baráti körömhöz. Hiszen, amikor "utoljára" buliztunk egy nagyot, ezt a számot énekeltük közösen.  Soha se felejtem el azt a pillanatot, amikor elhatároztam magam és minden vagy semmit alapon felköltöztem legjobb barátnőmhöz, akire a testvéremként tekintek.. tényleg mindent és mindenkit itt hagytam, de a legfontosabb, hogy nem bántam meg. Hiszen mindvégig mellettem voltak és támogattak a barátaim. Így, hát szóljon ezzel a számomra kedves zenével a hét. Remélem nektek is szép emlékek fűződnek ehhez a számhoz.

Legyen szép és élményekben gazdag hetetek! :)
Üzemeltető: Blogger.