Amiért imádjuk a Tumblr-t #1

A legtöbbünk talán már hallot a tumblr névre hallgató oldalról. A felépítése egyszerű, hasonló az instagramhoz és a facebookhoz is. A lényege, hogy képeket oszthatsz meg szinte bármilyen témában, mások újra megoszthatják ezeket, véleményt is fűzhetnek hozzá. Nem csoda, hogy errefelé virágoznak a különböző fandomok, mint például a Harry Potter vagy a Marvel, esetleg a Supernatural rajongói táborai. A képek mellett viszont találkozhatunk videókkal, sőt szimpla szövegekkel is. Le se tudnánk tagadni, hogy néhány felhasználónak milyen elborult ötletei vannak. Mi már sírva röhögtünk egy sort a szerkesztőséggel, a legjobb gyönygszemeket most megosztjuk veletek is.

1. Érzéki csalódás


,,Nem tudom túltenni magam a tényen, hogy ez egy szobor a padlón és nem pedig egy kocsi elmerülve tejben."

2. A brit kiválasztódás

































civilish: A brit emberek nem isznak annyi jeges teát mint az amerikaiak? Mit isznak akkor nyáron?
severalzygons: Teát.
civilish: De az meleg...
severalzygons: csak tea
nincs más ital
csak tea
civilish: Vár... Mi van, ha nem szereted a teát?
severalzygons: akkor a gyengék meghalnak
whatwoulddanhowelldo: ez az amit mi brit kiválasztódásnak hívunk

3. A legjobb csoportkép

hoechin: Akartam csinálni egy listát az emberekről, akik irritálnak engem, de túl hosszú lett volna, szóval eldöntöttem, hogy kiteszek inkább egy képet róluk.
dinosaurs-on-wheels: Omg, egy képen vagyok Tom Hiddlestonnal
gallifreyangurl: ugh, brzalmasan néz ki a hajam
leezzee: megcsinálhatnánk újra, pislogtam

4. A Sátán újabb földi helytartója

onlylolgifs: polimer labdák, amik láthatatlanok a vízben
werewarg: képzeld el, hogy 10 ilyet teszel valakinek a fürdőjébe és ők beszállnak és teljesen kiakadnak, amiért valami megérinti de nincsen semmi a kib*szott vízben, mi a f*sz omfg
bogleech: nem gondolkozol elég nagyban
csináld meg ezeket egy hosszú ujjú kéz formájára és rejtsd el őket minden egyes medencében, ami Amerikában van
grandergarlic: Sátán, kérlek nyugodj le

5. Az 1436. ok


awfulghost: hogyha lesz egy gyerekem, Lucifernek fogom elnevezni és Lucynak fogjuk hívni és az emberek olyanok lesznek "oh, ez a Lucille becézése?" és neki ilyennek kell lennie "nem, az én nevem Lucifer"
inexhaustiblesource: az 1436. ok, amiért a tumblr felhasználóknak sohasem kéne szülőnek lenniük

6. Az álomtemetés


Az elégetés a Holdon most már annyiba kerül mint egy átlagos temetés
fuks: Készen vagyok a halálra
the-black-jay: Amit én igazán tudni akarok, hogy a test elbomlik e? Vagy csak ott marad örökre? Nem vagyok jó a Hold tudományában, de válaszokat akarok.
tardis-mind-palace: Hold tudomány tény: mióta egy kicsit sincs atmoszféra a Holdon, a tested valószínűleg nem bomlana el, de megütné vagy bazi sok sugárzás a Napról és radioaktív lenne.
fidefortitude: Mindig is azt akartam, hogy a hullám örökkévaló és radioaktív legyen

7. Új hobbi




Éppen rászoktam egy új hobbira, amit úgy hívok, hogy "üzenni olyan embereknek facebookon, akikkel még sosem beszéltem igényelve, hogy adják vissza a kib*szott szandálom"

- ADD VISSZA A SZANDÁLOM
- lol mi?

- ha nem adod vissza a szandálom a hétvégén akkor hívom a zsarukat
- B*zd meg, az enyémek

- hé nálad van a szandálom (?)
- a mid
- a szandálom


Remélem tetszett ezt a bejegyzés és nektek is mosolyt csalt az arcotokra a tumblr csodálatos világa. Ha szeretnétek még hasonló posztokat, jelezzétek kommentben! ;)
Üzemeltető: Blogger.