NE OLVASD EL EZT A CIKKET

Szóval az a helyzet, hogy belőlem nem lesz író, meg semmi ilyesmi. Nincsenek céljaim, nem szeretnék fejlődni. Nem akarom hogy olvassanak. Nem akarom hogy olvasd ezt a nyomorult cikket. Miért vagy itt? Miért nem az Indexet, a HVG-t.

Jó hogy benéztél hozzánk. 

Csak arra is kíváncsi lennék, miért vagy itt. Mi keltette fel az érdeklődésed. Van-e valami különösebb oka, hogy köztünk találunk.
Biztosan nincs. Az embereknek általában nincs okuk semmire. Csak úgy cselekednek.

Nem, egyáltalán nem tapasztalatból beszélek. Olyat én nem szoktam.
De kicsit kezdünk eltérni a fő vonaltól.

Ez a cikk.

Teljesen tapasztalatlanul írom most ezeket a mondatokat. Nem fogalmaztam még így meg semmit sem. Ennyire őszintén és ennyire értlemetlenül. 
Tudom hogy elkalandoztál. Én is már több órája írom ezt. Az a liba, ahogy mozog, egyszerűen tökéletes. 

Mosolyognom kell ha arra gondolok mekkora elvárásaid vannak. 

Rákattintottál a NE OLVASD EL EZT A CIKKET címre. Azt hitted, most valami olyasmi fog következni, amire tényleg nem vártál, remélted hogy életed eddigi legjobb élménye, hogy most majd valami olyat fogsz megtanulni és megtudni ami teljesen megváltoztat. 

Valóban?

Sajnos azt kell mondanom, mosz felültettelek. De tényleg.
Nem azért akartam, hogy ne olvasd el ezt a cikket, mert egy hatalmas titkomat mondom el benne. Csak szimplán azért, mert nem akartam, hogy ilyen dolgokkal töltsd a szabadidőd. 
Csinálj valami haszosat. Olvass el egy könyvet. Beszélgess a barátaiddal. Akármit. 
Vagy nem tudom. Én is ezt írom ahelyett, hogy aludnék végre. 
Csak segíteni akartam.
Csak végre valami jót tenni.
Mindegy.
Hagyjuk. 
Szia.
Azért egy kicsit remélem hogy elolvastad. Tetszettek a GIF-ek. 
Üzemeltető: Blogger.