Ismerd meg íróinkkat! - hr

Fogalmam sincs mikor jött. Valamikor szeptember körül, de ezt szerintem senki sem jegyezte meg.
Nem tudja hogy került ide, nem tudja miért maradt itt.
Nem tudja, miket ír. Miket akar, vagy a jövőben miket fog.

Ismerd meg íróinkkat első rész. Avagy hogyan tegyük tönkre a cikkek által felépített íllúziókat egy-egy intejúval.

Nem azért írok magamról először, mert magamat gondolom a legjobbnak. Vagy azért, mert mostmár nem én vagyok a legfrissebb tagja csapatunknak.

Hanem csak szimplán azért, mert a többit is én csinálom. És nem szeretném, hogy a jövőben valami féle összetűzés legyen a stílusom miatt.  



Szóval, miért jelentkeztél az AH magazinhoz? 

Nem tudom. Egy blogos csoportban mesélt Eszti arról, hogy van egy ilyen hely, és hogy ő ezt így csinálja, és lehet menni írónak. Aztán gondoltam megpróbálom. Utána megszerettem őket és itt maradtam. 

Vannak terveid a jövőben az írással?

Ha a cikkek írásával komolyabbak nem is, de a kreatív és a szépírással igen. Nagyon sok ideig újságíró szerettem volna lenni, aztán kiderült, hogy ez annyira mégsem biztos. De nagyon szeretem csinálni, és hogyha kellőképpen kialszom magam lelkesen is csinálom. 

Van más hobbid is?

Hobbi nem, de munkahely igen. Az egyetem otthagyása után most szeptemberig Pesten dolgozom egy kávézóban/étteremben. 

Miért hagytad ott az egyetemet?

Műszaki menedzser szakra mentem, ami nem annyira volt nekem való, úgy hogy a céljaim humánosak. Vagyis lekinkább irodalommal kapcsolatosak.

Irodalom. Van olyan könyved, amit mostanában olvastál ki?

Nem nagyon olvastam mostanában. Dolgozgatok. De a Büszkeség és balítéletet nemrég olvastam. És hihetetlenül csodálatosan fantasztikus volt. Kár hogy vége.

Azt mondtad dolgozol. Mit?

Kávét készítek magamnak, amit kiadok inkább vendégeknek, meg néha ki is viszem. Ételeket csinálok, nagyon ritkán, amit tálalok és ki is viszem. A Cafe Paniniben. Amit nagyon szeretek. És mostanában szinte már túl sokat vagyok ott.

És szereted?

Igen. Most egy barista tanfolyamon, vagy képzésen gondolkodom, hogy papír is legyen róla. Talán dobna a jövőn.

Szeptembertől pedig akkor újra egyetem?

Igen. De levelezős képzésen gondolkodom, hogy az életem többi céljaihoz elkészüljön a létra, és minél hamarabb elérhessem.


Szóval ja.
Ilyen ha valaki saját magát kérdezi. A kérdésben is információ van.
Köszönöm szépen. Nemsokára jövök a többiekkel.
Addig is, jó olvasást, és jó illúziókeltést. Csak szorgosan.
Szépen lassan lerombolom. 

Üzemeltető: Blogger.