Ismerd meg íróinkkat! - Sz. Franciska

És az ismerd meg íróinkkat következő részéééében megismerhetitek
*hatásszünet*
Szabaczki Franciskát!!


Te hogy kerültél az AH Magazinhoz?

Láttam hogy ki volt hírdetve egy csoportban, és mivel egyedül a blogommal nem mentem sokra, jó közösség és húzóerő reményében jelentkeztem.

És hányszor bántad meg eddig?

17x

És megoszlik ez a 17, vagy bizonyos időszakonként gyakrabban?

Néha, amikor rájövök, hogy inkább rajzolgatnom kéne, gyakrabban előfordul. Amióta szívet műtök, a gondolataim terelődnek.

(elnézést, belsős poén)

Kicist úgy érzem elkanyarodtunk... Mióta blogolsz? Miért kezdted? Önkifejezés volt a cél, vagy esetleg vannak komolyabb terveid az írással?

Körülbelül 3 éve blogolok, mindig össze-vissza írtam önkifejezés, és a magam szórakoztatása céljából. Sokat gondolkoztam rajta, mit is szeretnék az írással, és igazából csak az AH-ban vannak komoly terveim, ugyanis továbbtanulás szempontjából az informatikát választottam. Remélhetőleg a magazinnal világuralomra törünk, de ezen kívül semmi extra tervem nincs..

Reméljük átvehetjük az irányítást nemsokára. És az informatikával milyen céljaid vannak? 
Programozó, grafikus, vagy valamilyen más úton akarsz haladni?

Ha minden jól megy, egy szép napon programozó leszek.

És miket szeretnél programozni?

Még nem vagyok teljesen biztos abban, hogy játékokat programoznék szívesen, vagy inkább webfejlesztőként lenne nekem valóbb a szakma.

Hát a magazinnak a webfejlesztő karriered hasznosabb lenne.
A geek rovat is az informatika iránti szenvedélyed miatt lett a tiéd?

Igen, meg persze azért, mert nagyon kocka vagyok játékok szempontjából is. A Warcraftról is volt már cikkem, arról például bármennyit tudnék írni, bármikor.
nails kép
Mondtad, hogy az írás nem annyira fontos, mint az informatika. Arra nem gondoltál, hogy komolyabb szinten vond össze a kettőt?

Mivel nem igazán tudom, hogy hogyan illene össze a kettő, inkább elengedtem. Számomra a kódolás elég izgalmas, ezért önmagában is leköti a figyelmem

És ezeken kívül mi más köti még le a figyelmed?

A videojátékok teszik ki a szabadidőm nagy részét

Olvastál már videojáték alapján íródott könyvet, vagy olyan videojátékkal játszottál már, ami regény alapján készült?

Szerintem ilyen könyv csak az Assassin's Creed volt, de az nem tetszett igazán, ezért csak az elsőt olvastam el. Olyan játékkal, ami regény alapján készült, még nem játszottam, de érdekelne egy ilyen

Mondjuk a walking dead ha úgy vesszük, habár az képregény.

Ott a képregény előbb volt. Az viszont inkább tellatale szerű játék, abból meg van pár amit egyszerre játszom

És szereted őket?

Igen, ezek elég jól ki tudnak kapcsolni.

A sportokkal hogy állsz?
Mivel a suliban is, és a hobbim miatt is egész nap ülök, igyekszem minden nap legalább fél órát mozogni. Futni, jógázni, vagy csak tornázni itthon, de fontosnak tartom az egészséget.

Van ezzel kapcsolatos rossz szokások? (csoki iránti határtalan szeretet, éjszakai eszegetes, rendszertelen étkezés?)

Szerencsére sikerült levetkőznöm a legtöbbet, de a chilis chipsről sosem fogok tudni lemondani.


pokemon, pokeball, and eevee képAzt hiszem ez tökéletes végszó, köszönöm szépen, hogy válaszoltál a kérdéseimre! 

Remélem várjátok már a többieket is! Hamarosan minden cikk mellé társíthattok egy személyiséget is!

:)
Üzemeltető: Blogger.