Ősszel sem unatkozhattok - Programok a hideg hónapokra

Én alapjáraton nem vagyok oda az őszért, nem tudom miért is, de nekem ez az évszak inkább egy átmenet, és leginkább a suli juttatja eszembe. De teljességgel ellenzem, azt amit az ipar csinál, tudjátok miről beszélek, hiszen már október vége felé elkezdték kirakni a karácsonyi díszeket. Oké, hogy átmenet, de azért ne kezdjük már két hónappal hamarabb az ünneplés. Mindegy, most nem erről lesz szó, hanem arról, hogy mit csinálhatnál mikor ilyenkor unatkozol.
Ezer meg egy lehetőség van, de én csak egy párat fogok felsorolni. 
Pinterest


1. Sütés - főzés

Nem szeretek sütni, és különösebb tehetségem sincs hozzá, pedig higgyétek el, hogy bármit megadnék, ha eltudnék készíteni egy-egy olyan ételt ami t a tévében is látunk. Ennek ellenére, van hogy úgy kelek fel, hogy én már pedig ma elkápráztatok mindenkit a főztömmel, amiből az lesz, hogy próbálok eloltani a tűzhelyen okozott tűzet, de részlet kérdése. Az ilyen hideg időkben igen csak kellemes, ez a tevékenység.




2. Olvasás

Tudom, tudom, olvasni mindig kell, de én a hidegebb időkben még nagyobb késztetést érzek arra, hogy bekuckózzak az ágyamba egy jó könyvel, és egy bögre forrócsokival.




3. Videójátékok

Mielőtt azt hinnétek, hogy én valami nagyon menő játékos vagyok, le kell  hogy lombozzalak titeket nem vagyok. A basic videójátékokra gondoltam,  amiket évekkel ezelőtt kreálták, és amik megismertették velünk a számítógépes játékokat, gondolok itt a Mariora, és a személyes kedvencemre, ami a Pokoli Szomszédok.



4. Fotózás


El sem tudjátok képzelni mennyire leköt a fotózás, hiszen már az is nagy idő míg megtalálod a tökéletes egyedet amit/akit fotózhatsz, utána be is kell állítani mindent, és persze az se 2 perc, míg elkészül A kép.



5. Szakkörök

Leginkább az a jó a szakkörökben, hogy egy társaság része lehetsz, ráadásul mostanság nagyon érdekes szakkörök közül lehet válogatni. Én például színjátszózom, illetve ha belegondolok akkor a blogolást is vehetjük egy szakkörnek. Próbáljatok ki ti is valamit, nem fogjátok megbánni.





Ti mivel ütitek el az időt?

Üzemeltető: Blogger.